Motorizuotą, šoniniam slydimui pritaikytą triratuką susikonstravę kauniečiai nepatingėjo jį užsinešti į ketvirtą aukštą tam, kad išbandytų „Kartlando“ vingius.
Šis trumpas naujosios trasos testas vyko itin ekstremaliai – triratukas nėra aprūpintas stabdžiais, tad vienintelis būdas sustoti, tai stabdymas slystant dideliu kampu – būtent tokį patį metodą naudoja ir įprastų „drifto“ bolidų pilotai.
Po lengvo apšilimo prie triratuko vairo sėdęs Jonas Venckauskas didelių problemų išslysti visą „Kartlando“ trasą nepatyrė – jis yra vienas iš šio judėjimo pradininkų Lietuvoje ir tuo užsiima jau trečius metus.
Nors įprastai „drifto“ triratukai naudojami nusileidimui nuo kalno, auksarankių moksleivių rankos sugebėjo sukonstruoti motorizuotą triratuką, kuris leidžia šoninio slydimo malonumais mėgautis bet kur ir bet kada.