– Kodėl Jonas Poškus šiais metais laimės „Time Attack“ lenktynes?
Giedrius: Jei technika laikys ir bus palankios sąlygos trasoje, Jonas turi daug šansų susigrąžinti čempiono titulą, kurio praėjusiais metais neteko. Jo silpna vieta – „Bikernieki“ trasa, kur visus išniekina vietinis herojus, praėjusių metų čempionas Mareksas Matvejevsas su „Lotus Exige“. Prie rimtų grėsmių pridėkime ir „Xtra“ kompanijos konstruojamas „Mitsubishi Evo VIII“, kuris savo duomenimis nenusileis Jono mašinai. Gaila, kad iki pirmo etapo nespės jo pagaminti.
Kristijonas: Paukščiukas pačiulbėjo, kad Jono „Evo“ šiais metais turės dar daugiau arklio galių ir didesnį sukimo momentą. Milijono vertas klausimas ar to pakaks pasipriešinti Mareksui ir kitiems. Taip pat ar bus pasipriešinta į paskutinį „Autoplius Fast Lap“ etapą atvykstantiems suomiams, kurių „bombos“ atima žadą. Primenu, kad paskutinio etapo metu vyks ir NETA (Šiaurės Europos „Time Attack“) čempionato etapas.
– Kodėl Jonas Poškus šiais metai nelaimės?
Kristijonas: Jono bėdos – treniruočių stoka, ne kiekvieną dieną veikianti technika. Jonas kelis sezonus įrodė visiems, kad čempiono titulo yra vertas. Bet nesnaudžia ir kiti „Time Attack“ dalyviai – savo bunkeriuose ruošia Jono „Evo“ ar Marekso „Exige“ prilygstančią techniką. Jaučiu, kad šių metų sezonas gali būti lūžio taškas, kai į lyderius pretenduos gerokai daugiau pavardžių.
Giedrius: Jeigu etapų metu trasa bus drėgna, už Joną nestatyčiau. Atleisk, bičiuli. Statyčiau už Vytą Bilinską, kuris pasižymi itin drąsiu vairavimu. Jis tik ir laukia lietaus. Mano žiniomis, Vytas pirmam etapui išsitrauks kiek lėtesnį raudoną „Evo“ ir mels Dievo lietaus. Viena bėda – orų prognozės žada saulėtą „Autoplius Fast Lap“ būdingą orą.
Kristijonas: Bet, tiesą sakant, mes visko nežinome ir žinoti negalime. Lieka daug klaustukų – kokiu greičiu važiuos per žiemą kardinaliai atnaujinta Andriaus Firanto „Honda S2000“, ką žiemos vakarais garažuose veikė kiti?
– Kas laimės „Race“?
Kristijonas: Su kiekvienu sezonu vis daugiau „Time Attack“ dalyvių keliasi ir į „Race“ lenktynes. Pirmame etape lenktynėms užsiregistravo net 47 dalyviai. Sunku prognozuoti rezultatus, nes įsigaliojo naujos taisyklės, kuriose reglamentuojamas minimalus automobilių svoris, o automobiliai suskirstyti į klases.
Giedrius: Automobilių, galinčių laimėti „Race“, yra labai daug. Mano nuomone, nugalėtojus lems šalti nervai ir meistriškumas. Galingiausiose „NA2000“ ir „Turbo2000“ klasėse drįstu išskirti tą patį Andrių Firantą su „Honda“ bei Mindaugą Rickevičių, po kurio BMW variklio dangčiu dirba M3 motoras. Izidorius Paukštys, kitas rimtas kandidatas su 570 AG galios „Nissan 200SX“. Būtina paminėti ir „Greičio svajonės“ komandą iš Panevėžio – jie visada labai greiti ir jų visi bijo.
Silpnesnėse klasėse viskas dar įdomiau. Po pertraukos į „Autoplius Fast Lap“ grįžta labai greitas vyrukas su „Honda Civic“ – Mantas Neverdauskas. Jam arba Deividui Sakalauskui su identišku „Civic“ prognozuočiau pergalę R1600 klasėje. R2000 klasėje, tuo tarpu, visi 12 dalyvių – mano nuomone – yra vienodai greiti. Bus rimta kova.
– Kas padarė didžiausią progresą per žiemą?
Giedrius: Progresą padarė praktiškai visi. Kas nepadarė, žada praleisti šių metų sezoną, kad turėtų laiko kaip reikiant atsinaujinti ir sublizgėti 2015-ais. Tarkime, vienas greitesnių lenktynininkų Gediminas Bilinskas šiais metais keis savo 3 serijos BMW į kitą modelį. Mat dabartinio modelio važiuoklė technologiškai per sena efektyviai dirbti kartu su 450 AG varikliu.
Kristijonas: Daug dalyvių į pirmą etapą atvažiuos atsinaujinę, tik ne apie visus žinome. Dauguma lenktynininkų žiemos pertraukos metu skambina, atsiunčia nuotraukų ir pasakoja apie padarytus atnaujinimus. Palaikyti ryšį su mūsų lenktynininkais mums yra labai svarbu.
– Kodėl nervinasi Vytas Bilinskas?
Giedrius: Neseniai svečiavomės Vyto namuose per brūkšnelį dirbtuvėse. Kieme – įvairių projektų margumynas. Nuo varžyboms skirtų bolidų iki gatvinių „bombų“. Jis kaip šeichas turi daug žmonų ir nespėja visų pamylėti. Ramybės jam neduoda du dalykai – važiuoti galingesniu mėlynu ar silpnesniu raudonu „Mitsubishi“ ir ar Jonas Poškus yra jo draugas ar konkurentas.
Kristijonas: Aš žinau bent penkis automobilius, kuriais jis galėtų startuoti „Autoplius Fast Lap“ varžybose. Gal tai dezinformacija, o Vytas tiesiog laikosi strategijos suklaidinti konkurentus?
– Kas bus lėčiausias?
Giedrius: Lėčiausias tas, kuris per vieną dieną nespėjo atlikti registracijos formalumų. Pirmo etapo registracija pamušė visus rekordus – ji buvo žaibiška, 80 vietų į „Time Attack“ užsipildė greičiau nei per dieną. Klausimas, ar jie visi greiti ar labai greiti? Mes šiais metais būsime greiti kaip niekad.