„JDMart“ komanda „drifte“ nebepasirodys?
Iš atostogų grįžtame su liūdnomis žiniomis. 2012 metais greičiausiai nebeteks ištarti „JDMart“ komandos pavadinimo. Vienas jos narių įsteigė savo komandą, tuo tarpu kitas atstovas apskritai planuoja nebegrįžti į „drifto“ sceną.
Rimo Sadausko/Driftzone.lt nuotr./Ketvirtas „D1Sport driftingo čempionato“ etapas |
Šių metų sezonui peržengus vidurį ir varžyboms grįžus į prekybos miestelį URMAS, tiek Tadas Lučkaitis („Nissan 240SX“), tiek Ramūnas Brūzga („Nissan Silvia PS13“) patyrė skaudžias avarijas. Po kontaktų su apsauginiais blokais automobiliai buvo smarkiai apgadinti, visa laimė, kad sportininkai incidentuose nenukentėjo.
Kadangi abu pilotai nusprendė imtis naujų projektų, su abejais persimetėm keliais žodeliais. T. Lučkaitis leido suprasti, kad į „driftą“ grįžti nelabai norįs, nors autosporto tikrai neatsisakys. Pastarasis stengsis sukurti labiau žiedinėms lenktynėms pritaikytą automobilį ir pagerinti „Fastlap“ pasiektus laikus.
Ramūnas Brūzga savo ruoštu vis dar atsidavęs šoniniam slydimui, tačiau dabar atstovaus pats save, o tiksliau asmeninę komandą – „RBS Motorsport“. „Ginklo“ ruošimas taip pat vyksta sklandžiai. Iš sudažytos PS13 600 AG širdis jau perkelta į kitą „Nissan“, šį kartą S14).
Tiesa „RBS Motorsport“ būstinėje ruošiami du „Nissan Silvia S14“ automobiliai. Antrąjį vairuos, bei taip pat šią ekipą atstovaus, 2009 metų „drifto karalius“ Kęstutis Petronis (dar žinomas kaip Nismo).
„D1Sport“ „boksuose“ – įdomios naujovės
Kastyčio Aleknos, kuris ne tik vadovauja „D1Sport“ „drifto“ komandai, bet ir rengia įvairius auto sporto renginius (įskaitant praėjusį „driftingo“ čempionatą), pasiteiravome ar yra kokių naujienų jo daržinėje. Džiugu, kad pastarasis neslapukavo ir atsakymas gavosi pakankamai platus.
Pirmiausia Kastytis papasakojo apie čempionato planus 2012 metams. Kaip ir buvo galima tikėtis šiuo metu vyksta intensyvi rėmėjų paieška. Jei viskas susiklostytų palankiai ir pavyktų surinkti tam tikrą penkiaženklę sumą, ateinančiais metais sezoną, turbūt, sudarys 4 etapai. Atidarymas ir uždarymas vėl vyktų Vilniuje ar šalia jo. Dar sportininkams tektų du kartus susirungti varžybose Kačerginės „Nemuno žiede“ ir pirmą kartą „statyti skersą“ Palangoje. Nors išvardinome penkias varžybas, etapų skaičius pateiktas teisingas, kadangi sezono uždaryme taškai nebūtų skiriami. Kadangi tai tik planai, nepriimkite visko už gryną pinigą, su laiku situacija gali kardinaliai pasikeisti.
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./Darius Kepežinskas, BMW 3 |
Beje, sezono atidarymui norima uždaryti kokią nors sostinės gatvę ir surengti varžybas joje. Organizatoriai ieško labiausiai tam tinkamos vietos, tačiau daugelio mintys sukasi apie Konstitucijos prospektą.
Dabar šiek tiek apie situacijas garažuose. K. Aleknos, E. Kovalenkos ir, atrodo, D. Kepežinsko automobiliai stovi išardyti. Vienas pagrindinių „D1Sport“ rėmėjų, „Acura“, pažadėjo parūpinti tris 2JZ agregatus! Neseniai Darius savo „facebook“ profilyje pasidalino foto ir video medžiaga apie naują įsiurbimo kolektorių. Ar tik neteks atsisakyti šios modifikacijos?