Kas šiemet taps Lietuvos „drifto“ karaliumi?

Iki „Autoplius“ Lietuvos „drifto“ čempionato finalo Kaune lieka mažiau nei dvi savaitės ir vienas dalykas jau aiškus – Lietuvoje įsigalės naujas šoninio slydimo karalius. Andrių Vasiliauską jo soste pakeisti pretenduoja bent 6 sportininkai ir tai užtikrina antrą faktą: rugsėjo 2-3 dienomis Kaune išvysime neįtikėtinai stiprias finalines kovas.
Andrius Čibirka - realiausias kandidatas į Lietuvos šoninio slydimo karalius
Andrius Čibirka - realiausias kandidatas į Lietuvos šoninio slydimo karalius / „Kiiro foto“ nuotr.

Pagal esamą turnyrinę lentelę, šiuo metu lyderiauja daugkartinis Lietuvos čempionas Andrius Čibirka. Patyręs sportininkas dalyvavo visuose etapuose, du iš trijų kartų pelnydamas vietą ant podiumo. Jis visada patenka į kvalifikacijos geriausiųjų dešimtuką ir taip pelno papildomų taškų - viso jų sukaupė 263,6. Palaikomas patyrusios komandos, bei žaviosios žmonos Linos, Andrius yra puikus pretendentas dar kartą pasidabinti Lietuvos drifto karaliaus titulu bei įrodyti patirties pranašumą prieš jaunatvišką maksimalizmą.

Iš paskos jam turnyrinėje lentelėje žengia „BrosForPros“ komandos atstovas Ignas Daunoravičius. Jaunesniosios kartos sportininkas, pakankamai laiko praleidęs žemesnio rango varžybose, nesunkiai žengia PRO lygos laiptais į viršų ir pirmąjį rugsėjo savaitgalį gali pateikti staigmeną. Kad tai įvyktų, Ignas turėtų ir geriau kvalifikuotis, ir geriau suvažiuoti porinius važiavimus nei Andrius Čibirka – tik tai leistų panaikinti tarp jų esantį 35,6 taškų skirtumą.

Vieta

Vardas Pavardė

I etapo taškai

II etapo taškai

III etapo taškai

Sezono taškai (įskaita)

1

ANDRIUS ČIBIRKA

110,4

67,2

86

263,6

2

IGNAS DAUNORAVIČIUS

74,4

81,6

72

228

3

DONATAS MACPREIKŠAS

123,6

32,4

63

219

4

KESTUTIS KELPŠA

86,4

61,2

53

200,6

5

MANTAS KULVINSKAS

75,6

62,4

52

190

6

GEDIMINAS LEVICKAS

79,2

0

106

185,2

Taigi, Andrius ar Ignas? Dešimtmečio patirtis ar naujoko veržlumas? Tiesa, situacija šių metų čempionate nėra tokia paprasta ir kandidatų į geriausiojo titulą – daugiau nei du.

Du „DriftDevils“ komandos atstovai Donatas Macpreikšas ir Kęstutis „Kipšas“ Kelpša, „Mantinga-Turbosystems“ atstovas Mantas Kulvinskas bei visiškai laisvamanišką stilių demonstruojantis „SideToSide“ narys Gediminas Levickas – visi šie vyrai vis dar gali sugriauti Čibirkos ir Daunoravičiaus podiumo planus bei atimti karūną. Kiekvienas iš jų turi savų gabumų bei privalumų.

Andriaus Lauciaus nuotr./Mantas Kulvinskas čempionate užima penktą vietą
Andriaus Lauciaus nuotr./Mantas Kulvinskas čempionate užima penktą vietą

Abu „DriftDevils“ komandos pilotai Kęstutis ir Donatas puikiai žino, jog atstikus bet kokiai techninei problemai, jiems už nugaros stovi visas tuzinas komandos „velnių“, kurie suteikia šimtaprocentinę išvažiavimo į trasą garantiją. Ekipa iš Klaipėdos visus šiuo metus demonstruoja komandinio darbo pavyzdį bei užsiima drifto sporto plėtra pajūrio regione – per keletą metų „DriftDevils“ iš vieno automobilio ekipos virto 11 bolidų ir 16 pilotų vienijančia bendruomene ir didžiausia autosporto komanda Lietuvoje. Donatas ir Kęstutis taip pat demonstruoja puikią sportinę formą, tad juos abu išvydus ant podiumo, sensacijos ieškoti nereiktų.

Kiek kuklesne, bet panašiai pavyzdine reputacija gali pasigirti ir Mantas Kulvinskas: itin kokybiškai paruoštas sportinis bolidas, ilgus metus kartu ne tik drifto varžybose dirbanti komanda, ilgas atsarginių detalių sąrašas bei faktiškai negendanti mašina – visi šie faktoriai leidžia pilotui koncentruotis tik į vairavimą ir tai iš tiesų padeda rezultatams.

Paskutinis ir lengvai charizmatiško dalyvio apibūdinimą pelnantis pretendentas į Lietuvos drifto sostą – Gediminas Levickas. Pernai tituluotas metų „taranu“, Gedas nekeičia savo požiūrio ar stiliaus ir kiekvieno važiavimo metu demonstruoja drifto esmę – maksimalų spaudimą oponentui, nepaisant dėka to atsirandančių kėbulo nelygumų. Nors šansai tapti Lietuvos čempionu gana minimalūs, tačiau vietą ant metinio podiumo iškovoti tikrai įmanoma ir Gediminas dėl to tikrai pasistengs, tuo pačiu garantuodamas neužmirštamus vaizdus renginio žiūrovams.

Andriaus Lauciaus nuotr./Gediminas Levickas
Andriaus Lauciaus nuotr./Gediminas Levickas

Kartą pakalbintas vienas iš automobilių sporto renginius filmuojančių operatorių juokavo, jog „neverta ant Levicko mašinos klijuoti kameros, kuri fiksuotų tarpą tarp automobilių, nes toks neegzistuoja ir tik kamerą sutraiško“. Rugsėjo 3-ąją šis mitas bus dar kartą patikrintas.

Kovai tiek dėl „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato titulo, tiek dėl Baltijos šalių drifto čempionato titulo pasiruošti dalyviai laiko turės – nuo pat penktadienio popietės prasidės laisvos treniruotės, truksiančios kone 5 valandas ir leisiančios pilotams ne tik adaptuotis prie trasos ir pasiruošti kvalifikacijai, bet ir pasivažinėti su kuo daugiau varžovų, pasistengti įsiminti jų veiksmus. Tai taip pat bus sunki diena pilotų „spoteriams“ arba žvalgams, kurių darbas stebėti ir iš teisėjų bokštelio komentuoti ne tik savo piloto veiksmus, bet ir fiksuoti oponentų važiavimo stilių – tokia informacija porinių važiavimų metu „PRO“ lygos kovose gali reiškti viską. Šiuo metu renginio organizatoriai fiksuoja jau penkias dešimtis dalyvių, tad užfiksuoti, įsiminti ir aprašyti visus bus tikrai sunku.

Po ilgų rugsėjo 3-osios treniruočių sportininkai keliaus į dalyvių paradą Kaune, aplankydami miesto centrą. Šeštadienio rytą jų vėl lauks, šį kart, trumpa treniruočių sesiją įgūdžių pažadinimui ir visa diena drifto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis