Igoriui Ivanovui, Martynui Gikniui, Kęstučiui Vilkui ir Sigitui Ambrazevičiui tai jau ne pirmas išbandymas už Lietuvos ribų – praėjusiais metais komanda dalyvavo Vengrijoje vykusiose 12 val. lenktynėse. Be to, jie tris pastaruosius metus konkurentams nepalieka vilčių „Eneos 1000 km“ lenktynėse, kur nugali tarp dyzelinių automobilių, o ir bendroje įskaitoje neretai patenka į dešimtuką.
Barselonoje „Kaukas“ komanda ne tik lipo ant aukščiausio pakylos laiptelio dyzelių klasėje (iš 3 dalyvių), bet ir užėmė 29-ą vietą bendroje įskaitoje (iš 74-ių dalyvių).
„Tai, kad nugalėjome, lėmė pasirinkta teisinga taktika. Važiavome atsargiai, neagresyviai, išvengėme važiavimo klaidų, o ir automobilis mūsų surinktas dėl patikimumo, o ne galios“, - pasakojo vienas komandos vairuotojų S. Ambrazevičius.
Jų šeštos kartos „Volkswagen Golf“ yra surinktas Lietuvoje, jo 2 litrų darbinio tūrio TDI variklis išvysto apie 250 AG ir 500 Nm. Tai, lyginant su konkurentais tokio lygio lenktynėse, yra juokingi skaičiai, tačiau 24 valandų varžybose agregatų patikimumas vaidina svarbesnę rolę už trumpalaikę galią.