Liko tik kosmetiniai darbai
Liepos 12-13 dienomis turėjęs vykti „Vilkyčiai European Rallycross Challenge“ etapas Lietuvoje, po vasario pradžioje vykusio FIA „Off road“ komisijos susirinkimo, buvo perkeltas į birželio 1 dieną.
Pasak renginio organizatoriaus Kazimiero Gudžiūno, kita data pasirinkta tam, kad būtų išvengta dviejų svarbių renginių susidubliavimo.
„Nusprendėme „Vilkyčiai European Rallycross Challenge“ etapą Lietuvoje perkelti į birželio 1 dieną. Taip buvo pasielgta, kad mūsų renginys nesutaptų su liepos 11-12 dienomis vyksiančiu „Rallycross“ pasaulio čempionato etapu,“ – teigia K. Gudžiūnas.
Įstatai, reglamentas ir visi kiti dokumentai sutvarkyti. Visi FIA inspektoriaus pažymėti trūkumai yra pataisyti, liko tik kosmetiniai darbai – atitvarų dažymas
Organizatoriaus teigimu, pasiruošimas renginiui vyksta sklandžiai, o šiemet Lietuvoje tikimasi išvysti ir sportininkų iš Skandinavijos šalių.
„Įstatai, reglamentas ir visi kiti dokumentai sutvarkyti. Visi FIA inspektoriaus pažymėti trūkumai yra pataisyti, liko tik kosmetiniai darbai – atitvarų dažymas. Kovo 27-28 dienomis atvyksiantis FIA inspektorius galutinai patvirtins trasos atitikimą tarptautiniams reikalavimams ir išduos licenziją. Tikimės, kad žiūrovai galės išvysti daugiau lenktynininkų iš Skandinavijos ir Baltijos šalių nei įprasta bei Ralio kroso meistrų iš centrinės ir pietų Europos, kuriuos kvietėme Šiaurės šalių susirinkimo metu (NEZ),“ – džiaugėsi K. Gudžiūnas.
Tuo pačiu metu vykusiame FIA „Off road“ komisijos organizuotame seminare dalyvavo ir keturi atstovai iš Lietuvos – Donatas Liesis, Remigijus Bilevičius, Kazimieras Gudžiūnas ir Šarūnas Liesis.
LASF teisėjų komiteto pirmininko Š. Liesio teigimu, seminarų metu pristatomi visi naujo sezono pasikeitimai, kurie bus taikomi varžybose, pateikiama metodinė medžiaga, paaiškinama, kodėl yra vienos ar kitos naujovės. Taip pat nagrinėjamos praktinės situacijos, rodoma vaizdo medžiaga, kaip spręsti problemines situacijas.
„Šiemet taip pat buvo organizuojamas ir saugumo seminaras, kuriame rodė ir paaiškino, kam kokie šalmai reikalingi, kaip veikia „Hans“ galvos apsaugos sistema, kam reikalingi vieni ar kiti drabužiai, jų galimi svoriai ir daugelis kitų saugumo aspektų. Visą šią informacija perteiksime ir mūsų vietiniams teisėjams, sporto renginių organizatoriams: taip stengsimės užtikrinti dar didesnį saugumą Lietuvos automobilių sporto renginiuose,“ – tvirtina Š. Liesis.