Anksčiau jau rašėme, kad po SS1 greičio ruožo ralio lyderius skyrė vos 0,1 sek.
Antroji ralio diena prasidėjo nuo 19,17 km ilgio SS2 greičio ruožo. Jo metu lyderio pozicijoje įsitvirtino S.Ogier, tačiau kitiems lenktynininkams trukdė neįprastos gamtos kliūtys.
„Net kelis kartus greičio ruožo metu į kelią išbėgo zebrai ir mes vis turėjome sustoti“, - O.Tanakas paaiškino kodėl SS2 greičio ruožo metu prarado 15,2 sek.
Štai kaip tai atrodė:
Vis dėl to dienos pradžioje daugiausiai laiko (44,1 sek.) prarado P.L.Loubet, kuris skundėsi dingusia variklio galia. Tuo tarpu dėl pirmosios vietos SS2 ir SS3 metu varžėsi K.Rovanpera ir S.Ogier.
SS4 greičio ruožas (30,62 km ilgio)
Ilgiausio greičio ruožo dienoje metu O.Tanakui šalia bėdų su į kelią išbėgančiais laukiniais gyvūnais, prisidėjo ir pramušta padanga, dėl kurios estas prarado apie 1 min 43 sek. GR pabaigoje turėjęs problemų ir su varikliu Ottas prarado dar papildomas 30 sek.
Besibaigiant greičio ruožui padangą pramušė ir E.Lappi, tačiau šiaip ne taip finišavęs, jis nors ir apgadino bolidą, dėl to prarado tik 41,1 sek.
Nors ir K.Rovanpera startavo pirmasis bei važiavo trasa ją savotiškai valydamas, pranašumą dėl to turėję jo varžovai tuo nepasinaudojo. Suomis laimėjo šį greičio ruožą, taip sumažindamas savo atsilikimą bendroje įskaitoje iki 2,5 sek. Ralio lyderiu toliau išliko S.Ogier.
„Manau puikiai važiavome, nedarėme klaidų ir aš buvau labai patenkintas bolido valdymo savybėmis“, - po finišo sakė K.Rovanpera
Lūžio taškas - SS5 greičio ruože
Fenomenaliai SS5 pasirodęs S.Ogier užfiksavo patį greičiausią laiką, rimtai paspaudęs prancūzas bendroje įskaitoje nutolo nuo artimiausio persekiotojo (K.Rovanperos) 17,8 sek. Atrodo, kad dabar Sebastienas tiesiog bandys išlaikyti šiame greičio ruože sukauptą pranašumą.
„Stengiausi važiuoti švariai ir pilnai išnaudoti padangas. Tai vienintelis ir paskutinis toks mano surizikavimas šiame ralyje. Rizika tiesiog per didelė“, - finišavus sakė S.Ogier
SS6 T.Neuville traukiasi iš ralio
Galbūt svarbiausiomis varžybomis šiame sezone laikytą Safari ralį negalės baigti T.Neuville, kurio bolidas SS6 metu sustojo ir dėl važiuoklei padarytos žalos privertė trauktis.
Paskutiniame dienos greičio ruože (SS7) ir vėl dominavo „Toyota“ pilotai K.Rovanpera ir S.Ogier. Dėl sekundės dalių kovojęs S.Ogier laimėjo 2,4 sek. skirtumu.
„Viskas kol kas gerai. Tai buvo greičio ruožas leidžiantis išvystyti didelius greičius, todėl nebuvo paprasta“, - po finišo sakė K.Rovanpera.