Šios bendro Lietuvos ir Latvijos ralio kroso čempionato lenktynės vyko Estijoje, visiškai naujoje ralio kroso trasoje. Tai tapo savotišku iššūkiu visiems dalyviams, kadangi jiems reikėjo pratintis tiek prie dar nematytos konfigūracijos, tiek prie trasos dangos.
„Super 1600“ klasės laimėtojas Rytis Gurklys tvirtino, kad naujos trasos ypatumus jam pavyko perprasti gana greit, tad jau po treniruočių jis pradėjo demonstruoti konkurencingą tempą ir vėliau parodė geriausią laiką chronometruojamuose važiavimuose. Visgi vėliau komandos laukė šaltas dušas – kaprizus ėmė rodyti jų „Škoda Fabia“ automobilis.
„Pirmą važiavimą Rytis laimėjo, tačiau antrame turėjome nedidelių techninių problemų su variklio uždegimo ritėmis ir rezultatas buvo jau tik trečias. Po gedimo pašalinimo Rytis vėl buvo pirmas. Finalas šįkart buvo ne visai pagal planą, nes vėl pasirodė smulkios techninės problemos. Nepaisant to Rytis sugebėjo prasibrauti į pirmą vietą ir laimėti dar vieną etapą. Trečią iš eilės“, – sakė Ryčio Gurklio tėtis Nerijus Gurklys.
Pats jaunasis ralio kroso vunderkindas Rytis Gurklys teigė, kad jam įspūdį paliko naujoji trasa, kurioje pats dar nebuvo lenktyniavęs. Anot keturiolikmečio lenktynininko, perprasti trasą pavyko gana greitai, tačiau finale jam teko spręsti kitus uždavinius – kaip aplenkti varžovą neturint savo „Škoda Fabia“ vairo stiprintuvo, kuris nustojo veikti jau pirmame finalo rate.
„Pirmame rate, pačiame aštriausiame posūkyje išsijungė vairo stiprintuvas. Dėl to padariau klaidą ir iškart atsilikau. Mintys tuomet buvo vienintelės – nusiraminti ir suimti save į rankas bei bandyti vytis varžovus. Vijausi, vijausi ir galiausiai per „Joker“ ratą pavyko aplenkti Audrių Kragą ir sugrįžti į pirmą vietą. Planas pavyko.
Šiaip varžybos tikrai patiko, nes trasa buvo nauja, niekada nebandyta. Konfigūracija tikrai įdomi, danga kokybiška, nauja. Žvyro dalis panaši į Bikerniekus. Posūkis aštrus tik vienas, o daugiau – greitos kombinacijos. Vietomis siaura. Buvo tikrai smagu. Žinoma, tokių pasiekimų nebūtų ir be partnerių, tad esame dėkingi „Stokker“, „Valvoline“, „Hansa Flex Hidraulika“, „Bionalis“, „Jurbarko karjerai“, „Vailida“ kompanijoms už pagalbą šių metų sezone“, – sakė Rytis Gurklys.
Lietuvos ir Latvijos ralio kroso sezone Rytis Gurklys laimėjo jau tris iš šešių sezone numatytų etapų ir turi maždaug dvidešimties taškų persvarą prieš artimiausią persekiotoją. Jau kitą mėnesį šios varžybos aplankys ir Lietuvą. Ketvirtasis etapas numatytas Vilkyčių ralio kroso trasoje. Ji Ryčiui Gurkliui yra puikiai pažįstama.
„Man asmeniškai Bikerniekų trasa Latvijoje gal smagesnė už Vilkyčius, bet daugiau patirties turiu būtent Vilkyčiuose. Manau, kad bus viskas gerai. Dabar reikia peržiūrėti automobilį ir ruoštis varžyboms. Turime pratęsti tą sėkmingą seriją“, – sakė keturiolikmetis lenktynininkas Rytis Gurklys.