Trečiadienis turėjo būti trumpesnis, bet jau anksčiau lenktynininkai sakė, kad lengvų dienų čia nebūna – siekti finišo ketvirtąją ralio dieną dalyviams visų pirma sutrukdė degalų trūkumas numatytose užpylimo zonose, o vienam iš komandos narių teko ilgam pasilikti kalnuose.
Su paskutiniais lašais benzino bake finišą pasiekęs Antanas Kanopkinas sakė, kad po šios dienos visų pirmą nori padėkoti padangoms ir amortizatoriams, nes šios keturračių dalys gavo maksimalų krūvį – trasa buvo itin nelygi ir akmenuota.
Navigacija, kaip juokavo sportininkas, priklausė nuo turimos intuicijos: „Tarp mūsų su Adomu buvo minutės laiko tarpas ir aš visą pirmą greituminį ruožą spaudžiau kiek įmanoma ir jį vijausi, bet pasirodo, kad jis gal dvidešimtame kilometre padarė klaidelę ir buvo už manęs. Šiandien navigacija vyko pagal intuiciją, tad jos neturint susigaudyti kur važiuoti – be šansų.“
Sportininkas sakė, kad visi, kam pavyko finišuoti pirmajame šios dienos greičio ruože buvo su šypsenomis veiduose nes nesuprato ir stebėjosi, kaip gi reikėjo rasti kelią.
„Visko šiandien buvo: ir akmenų, ir skardžių, ir miško, ir lietaus. Buvo ir gero, ir blogo kelio, bet įdomiausia dalis buvo ta, kad atvažiavus į antrą greituminį ruožą ten turėjo būti trys degalų užpylimo taškai, bet nei viename jų nebuvo degalų“, – pasakojo A. Kanopkinas ir sakė, kad visus 260 kilometrų teko įveikti vienu baku.
Nepaisant visų dienos mestų iššūkių, sportininkui pavyko sėkmingai finišuoti ir užfiksuoti greičiausią laiką keturračių įskaitoje. Tiesa, kitam „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkui diena nebuvo tokia sėkminga. Važiuojant labai akmeninga trasa lūžo Adomo Gančieriaus vairuojamo keturračio stebulė. Dėl prasidėjusios liūties ir užlietų kelių komandos serviso automobilis neturėjo galimybės privažiuoti ir padėti kalnuose įstrigusiam sportininkui, tad finišavęs A. Kanopkinas pasiėmė reikalingą dalį ir grįžo į trasą padėti komandos draugui.
Nežinia dėl rezultatų
Dešimtą valandą vakaro bivake dar buvo beveik tuščia – finišą buvo pasiekę mažiau nei pusė visų dalyvių. Didelė dalis sportininkų net nestartavo antrame greituminiame greičio ruože vien dėl to, kad nebuvo galimybės pasipildyti benzino bakų, tad komandos tikisi organizatorių sprendimų, atsižvelgiant į šią situaciją. Dalyviai nuogąstauja, kad organizatoriams neatšaukus šio greičio ruožo, daugelis nebegalės tęsti kovos dėl aukštų pozicijų tik todėl, kad organizatoriai nepasirūpino degalų užpylimo zonomis, kurios buvo pažymėtos kelio knygose.
Ketvirtoji ralio diena buvo tik dar vienas įrodymas, kad kaip ir sakė sportininkai prieš startą, lengvų dienų Albanijos ralyje nebūna. Ketvirtadienį, penktąją ralio dieną dalyvių laukia kilpinis, vos 110 kilometrų greičio ruožas. Po dviejų itin sudėtingų dienų tai turėtų būti lengvas pasivažinėjimas kalnais, po kurio lauks pati ilgiausia šio ralio diena. Nors A. Kanopkinui ir pavyko užfiksuoti geriausią laiką savo klasėje, pirmoje vietoje važiuojančio prancūzo G. Martinezo bendroje įskaitoje aplenkti dar nepavyko – artėjančiomis dienomis teks išlaikyti kuo aukštesnį tempą.