Kimi Raikkonenas: antra vieta čempionate mūsų netenkina

Kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais Kimi Raikkonenas pareiškė, jog nėra patenkintas užimama antra vieta lenktynininkų įskaitoje.
Kimi Raikkonenas, „Lotus“
Kimi Raikkonenas, „Lotus“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Po penkių šių metų F-1 sezono lenktynių suomis užimą antrą vietą ir nuo čempionate pirmaujančio Sebastiano Vettelio kol kas atsilieka keturiais taškais. Tačiau sportininkas per daug nesidžiaugia dabartine situacija.

„Nesame pirmoje vietoje, tad negalime būti tuo patenkinti“, – sakė ‚Lotus“ pilotas.

„Žinoma, tai nėra tragedija. Mūsų dar laukia daug lenktynių, o F-1 pasaulyje visko gali nutikti. Monakas – visai kitoks iššūkis. Tad žiūrėsime kaip viskas ten susiklostys šiemet.“

Dėl čempiono titulo kovojantis K. Raikkonenas nemano, jog privalo nugalėti kitose F-1 lenktynėse, kurios vyks Monake.

„Nėra jokios prasmės skirstyti lenktynes į tam tikras kategorijas. Kovojant dėl čempiono titulo jos visos yra svarbios. Tačiau varžybos Monake yra išskirtinės ir joms tuo niekas negali prilygti. Lenktyniauti ten tikrai yra sunku. Tai iššūkis, kurio laukiu kasmet.“

Kol kas „Lotus“ ekipai sunkiausiai sekasi kvalifikaciniuose važiavimuose. K. Raikkoneno teigimu, komanda šioje srityje privalo pasitempti.

„Turime skirti daugiau dėmesio kvalifikacijai. Kadangi Monako trasa yra siaura, lenktyniauti ten – sunku, lenkti beveik neįmanoma. 2009 m. Monake buvau užstrigęs už Rubenso Barrichello. Tuomet mes jau turėjome KERS, tačiau jo aplenkti taip ir nesugebėjau.“

„Žiūrėsime kaip dirbs padangos. Svarbiausia bus kuo geriau pasirodyti kvalifikacijoje. Sunku pasakyti koks bus mūsų bolidas, kadangi atkartoti trasos charakteristikas simuliatoriuje yra itin sunku. Kol kas su savo automobiliu buvome greiti visose trasoje. Tikimės, kad greičio nestokosime ir Monake.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis