„Išbandysime kelis sprendimus. Svarbiausia tiksliai pataikyti“, – žurnalistams Sepange sakė suomis, kaip manoma, pasigendantis automobilio valdymo tikslumo.
„Vieno konkretaus trūkumo nėra. Tai tiesiog neatitinka to, prie ko buvau pripratęs anksčiau. Tai nėra taip tobula, kaip turėtų būti.“
„Komanda intensyviai dirba, nes problema jau buvo žinoma anksčiau, tačiau ją išspręsti nėra lengva“, – kalbėjo pilotas.
„Turime naują sprendimą išbandymui – tikėkimės, jis pasiteisins.“
Yra sričių, kurias galima pagerinti, tačiau tobula niekada nebus. Visuomet norisi geriau
K. Raikkonenas teigė, kad šiemetinis „Lotus“ nedaug skiriasi nuo jo anksčiau vairuotų „Formulės-1“ bolidų.
„Jausmas toks pat. Prispaudžiamoji galia daugiau ar mažiau tokia pati, kokia buvo tuo metu. Galbūt jos ir daugiau, tačiau valdymas labai panašus“, – sakė po dvejų metų pertraukos į sportą grįžęs lenktynininkas.
„Lenktynėse viskas buvo gerai. Yra sričių, kurias galima pagerinti, tačiau tobula niekada nebus. Visuomet norisi geriau“, – teigė jis.
Pabaigai, K. Raikkonenas pastebėjo, kad Australijoje jį maloniai nustebino „Pirelli“ padangų veikimas.
„Padangos buvo tikrai geros. Aš nepersistengiau. Greičiausiai maniau, kad bus daugiau problemų“, – sakė suomis.
„Neturėjau jokios patirties, todėl buvau nustebęs, kaip gerai viskas buvo. Antruoju komplektu, manau, būčiau įveikęs visą distanciją“, – pridūrė jis.