„Visiškai tikėtina, kad jam bus gana sunku. Padaryti pertrauką ir sugrįžti po jos nėra lengva, tikrai nėra“, – portalui „Crash.net“ pareiškė britas, 2002 m. startavęs dviejose lenktynėse „Minardi“ bolidu, 2004 m. vieneriose vairuodamas BAR ir 2007–2008 m. atstovavęs „Super Aguri“ komandai.
„Kai aš ilgai buvo pilotu bandytoju ir sugrįžau pirmosioms savo normalioms lenktynėms 2007-aisiais, lenktyninė situacija mane tikrai pritrenkė. Tą patį matėme ir su Michaeliu (Schumacheriu – red. past.). Jei Michaeliui prireikė laiko įsivažiuoti, esu tikras, kad tas pats bus ir su Kimi“, – sakė sportininkas, dabar ne tik lenktyniaujantis ištvermės lenktynėse, bet ir pateikiantis savo ekspertinę nuomonę F-1 televizijos transliacijų metu.
„Jausmas vairuojant ralio automobilį ir F-1 bolidą yra visiškai skirtingas. F-1 visą laiką kalbama apie subtilius dalykus, čia sieki dešimtosios sekundės dalies. Jam bus sunku vėl prie to priprasti“, – teigė pilotas.
Nuoširdžiai kalbant, jei nori dar didesnės įtampos nei F-1 bolido vairavimas, lieka tik ralis
„Esu tikras, kad jis bus greitas, tačiau jo bolidas bus ne toks, kokį jis turėjo anksčiau, kaip buvo ir Michaelio atveju. Be to, jis šalie turės Grosjeaną – komandos draugą, iš kurio niekas nesitiki didelio greičio. Jei Grosjeanas jam lips ant kulnų, jis atrodys dar blogiau.“
Kad K. Raikkoneno sugrįžimas bus nelengvas, sakė ir kitas būsimasis „Sky Sports“ transliacijų ekspertas Damonas Hillas, tačiau 1996 m. F-1 pasaulio čempionas pabrėžė, kad du metai ralyje suomiui galėjo padėti išsaugoti įgūdžius.
„Jis važiavo ralyje. Nuoširdžiai kalbant, jei nori dar didesnės įtampos nei F-1 bolido vairavimas, lieka tik ralis“, – teigė britas.
„Sugrįžti labai sunku, nes kyla jaunos žvaigždės, o tu tikrai nenori būti našta komandai. Tai didžiausia problema“, – pridūrė jis.