Lenkimai
Kinijos Didysis Prizas – vienas žiūrimiausių kalendoriuje. Praėjusiais metais, esant permainingam orui, lenktynininkai 62 kartus pasikeitė pozicijomis, šiemet pamatėme 63 lenkimus sausoje trasoje! Tai didžiausias skaičius nuo 1990 metų Meksikos Didžiojo Prizo, kur buvo 70 lenkimų.
Markas Webberis atliko 16 lenkimų – tiek buvo atlikęs Eddie Irvinas 1999 metų Prancūzijos Didžiajame Prize. Absoliutus rekordas priklauso Alainui Prostui – 22 lenkimai 1984 metų Pietų Afrikos GP.
Startuodamas iš 18-tos vietos, Webberis finišavo trečias ir pakilo ant podiumo. Tai ne rekordas, bet tokių atvejų buvo tik 25 per „Formulės-1“ istoriją. Keli pavyzdžiai: Jarno Trulli (trečioji vieta 2009 metais Australijoje po starto iš techninio aptarnavimo zonos), Alexas Wurzas (trečioji vieta 2007 metais Kanadoje iš 19-tos starto pozicijos) ir Rubensas Barrichello (pergalė 2000 metais Hockenheime iš 18-tos starto pozicijos).
Kvalifikacija
Sebastianas Vettelis startavo iš pirmos vietos ketvirtose lenktynėse iš eilės, pakartojęs savo pernykštį pasiekimą (Europos GP – Vengrijos GP). Aštuntą kartą iš eilės vokietis startuoja iš pirmos eilės, pakartojęs Michaelio Schumacherio seriją (2002 m. Prancūzija – 2003 m. Australija).
Pagal pirmų startinių vietų skaičių (18) Vettelis susilygino su Mario Andretti, Rene Arnoux ir Lewisu Hamiltonu, kurie dalinasi 12-ta reitingo eilute pagal šį rodiklį.
Lewisas Hamiltonas jau metus startuoja iš pirmo dešimtuko, paskutinį kartą jis nepateko į kvalifikacijos finalą 2010 metais Malaizijoje.
Jaime Alguersuari Kinijoje pasiekė geriausią rezultatą karjeroje – 7-tą vietą kvalifikacijoje, pirmą kartą patekęs į finalinę sesiją savo tryliktajame Didžiajame Prize.
Paulas di Resta Kinijoje pasiekė geriausią rezultatą savo karjeroje – 8-ta startinė vieta.
Rubensas Barrichello trečią kartą iš eilės nesugebėjo patekti į kvalifikacijos finalą, paskutinį kartą tokia nesėkminga serija buvo 2008 metais, kai už „Honda“ vairo jis tik du kartus pateko į dešimtuką per visą sezoną.
Markas Webberis pirmą kartą nesugebėjo patekti į antrą kvalifikacijos dalį po 2009 metų Japonijos GP, kai jis pateko į avariją.
Lenktynės
Lewisas Hamiltonas iškovojo 15-tą pergalę savo karjeroje. Po praėjusios pergalės 2010 metais Belgijoje Lewisas tris kartus finišavo trečias. Pagal pergalių skaičių Hamiltonas pagal šį rodiklį pakilo į 15-tą bendro reitingo eilutę.
Lenktynininkai
Pergalės
1. Michaelis Schumacheris 91
2. Alainas Prostas 51
3. Ayrtonas Senna 41
4. Nigelas Mansellas 31
5. Jackie Stewartas 27
6. Fernando Alonso 26
7,8. Jimas Clarkas, Nikis Lauda po 25
9. Juanas Manuelis Fangio 24
10. Nelsonas Piquetas 23
11. Damonas Hillas 22
12. Mika Hakkinenas 20
13. Kimis Raikkonenas 18
14. Stirlingas Mossas 16
15. Lewisas Hamiltonas 15
Sebastianas Vettelis nesugebėjo iš pirmos startinės pozicijos iškovoti pergalės, bet penktą kartą iš eilės pakilo ant podiumo. „Red Bull“ lenktynininkai jau turi iškovoję trisdešimt podiumų.
Markas Webberis nuvažiavo aštuonis geriausius lenktynių ratus per savo karjerą – tiek pat turi ir Lewisas Hamiltonas.
Jensonas Buttonas jau metus nebuvo nugalėjęs – praėjusiais metais jis laimėjo Kinijos Didįjį Prizą ir nuo tuomet keturis kartus buvo finišavęs antras.
Nico Rosbergas penktą kartą per savo karjerą buvo lenktynių lyderis. Per tą laiką vokietis pirmoje pozicijoje nuvažiavo 309 km – maždaug lenktynių distanciją, tačiau kol kas nėra laimėjęs nė vienos pergalės.
Fernando Alonso nepakilo ant podiumo keturiose lenktynėse iš eilės. Tokios nesėkmingos serijos ispano karjeroje nebuvo nuo 2009 metų, kai už Renault vairo jis tik kartą buvo pakilęs ant podiumo.
Narainas Karthikeyanas pirmą kartą finišavo lenktynėse nuo 2005 metų Japonijos Didžiojo Prizo.
Pirmą kartą nuo praėjusių metų Belgijos GP abu „Virgin Racing“ bolidai pasiekė lenktynių finišą.
„Williams“ komanda nesugebėjo iškovoti taškų trijuose pirmuose Didžiuosiuose Prizuose. Tai prasčiausia sezono pradžia nuo 1979 metų, kai situacija buvo analogiška, bet vėliau to sezono metu „Williams“ lenktynininkai sugebėjo iškovoti keturias pergales.
Kinijos Didžiojo Prizo metu aštuonis kartus keitėsi lenktynių lyderis – tai ketvirtas pagal dydį rodiklis per paskutinius dešimt metų. Pirmoje eilutėje pagal šį rodiklį yra 2008 metų Japonijos GP, kur lenktynių lyderis keitėsi dešimt kartų. Ir tuomet ir dabar lenktynių metu pirmavo šeši lenktynininkai.
23 lenktynininkai pateko į galutinę klasifikaciją – tai geriausias pasiekimas šiuolaikinėje „Formulėje-1“. Ankstesnis rekordas priklausė praėjusių metų lenktynėms Brazilijoje, kai 22 pilotai pateko į galutinį protokolą. Absoliutus rekordas priklauso 1950 metų Indianapolio etapui, bet šios lenktynės visada buvo „Formulės-1“ statistinė anomalija.