Apžvelgus esamą situaciją, netruko išaiškėti sprendimų reikalaujantys klausimai. Vienas iš daugiausiai diskusijų sukėlusių – klasių atskyrimas. 2014 metų sezone dalyviai buvo skirstomi į tris klases: „PRO“, „Semi-PRO“, bei „Street“, tačiau itin aiškių techninių ar dalyvių kvalifikavimo kriterijų pritrūkta, tad norint sudėlioti itin aiškius skirtumus, nuspręsta reglamentuoti dalyvių naudojamą techniką.
„Street“ klasės dalyviai galės toliau varžybose dalyvauti visiškai standartiniais automobiliais ir vienintelis techninis apribojimas, kurio bus privaloma laikytis, yra padangų pločio ribojimas – 215 milimetrai. Kiek daugiau diskusijų sulaukęs ribojimas – porinių arba „Tsuiso“ važiavimų draudimas šioje klasėje. Po įvairių išsakytų argumentų vis tik pasilikta prie nuomonės, jog tai turėtų būti vieta pirmiesiems bandymams ir šioje klasėje dalyvaujantys sportininkai ne visada yra pasiruošę važiuoti duetais, tad kitų metų varžybose „gatvės“ klasėje porinių važiavimų nebus – nugalėtojai bus nuspręsti pagal jų kvalifikacijoje parodytą rezultatą.
Vienu žingsneliu į priekį turės pasistiebti visi norintys toliau grumtis porose. Būtent jiems bus skirta „Semi-Pro“ klasė. Čia dalyviai privalės savo automobilį sustiprinti „Roll-bar“ konstrukcija arba pilnais saugos lankais. „Roll-bar“ – tai galinė sertifikuotų saugos lankų dalis, itin sustiprinanti automobilio kėbulą ir užtikrintanti saugumą automobilio virtimo atveju. Su šia modifikacija dalyviams bus leidžiama naudoti sportines sėdynes su keturių ar daugiau taškų sportiniais saugos diržais ir jie galės pilnavertiškai kautis „Tsuiso“ porose.
Toks sprendimas priimtas norint skatinti dalyvius ruošti savo automobilius „PRO“ lygai, tačiau paliekant šansą automobilius modifikuoti savo rankomis ir atlikti tai nepatiriant didelių finansinių sunkumų. Tikslios „Roll-bar“ gaminimo instrukcijos bus pateiktos netrukus, kartu su visomis artėjančio sezono taisyklėmis. Kartu su šiuo reikalavimu, pusiau profesionalai taip pat turės taikytis su 225 milimetrų padangų ribojimu. Šis pasitvirtino šiemet, nesunkiai sulygindamas jėgas tarp 700 arklio galių turinčių monstrų ir perpus mažiau galios turinčių „gatvinių“ automobilių. Prie šio apribojimo taip pat bus prisegtas ir draudžiamų padangų sąrašas – tarp jų visos „Semi-Slick“ tipo padangos, pavyzdžiui, kaip šių metų sukibimo atradimu nominuotos „Achilles 123S“. Visos šios priemonės diktuojamos norint šią lygą išlaikyti reliatyviai pigią ir tuo pačiu itin konkurencingą.
„Pro“ lyga ir visas „Autoplius Lietuvos drifto čempionatas“ daug pakitimų nesulauks. Planuojami 5 etapai, sezoną pradedant Kaune, gegužės pradžioje, toliau keliaujant į pajūrį, du etapus jungiant su „Prestigio EEDC“ bei „Drift-Allstars“ etapais Lietuvoje. Sezono pabaigai veiksmas turėtų keltis į Vilniuje esantį „BRC“ autocentrą. Vienas iš labiau pastebimų pakitimų, kuris palies teisėjavimo niuansus, tai reikalavimas trasų ribas žymėti dažais – taip stengiamasi išvengti šį sezoną nemažai neigiamų atsiliepimų ir diskusijų sulaukusių kūgelių mušimų ir už tai anuliuojamų važiavimų.
„Street“ ir „Semi-Pro“ geografija taip pat išliks panaši kaip ir šiemet, prie didesnę dalį etapų organizavusios Vilniaus „D1Sport“ ekipos ketina prisijungti ir „NP Team“ komanda iš Kauno.
Oficialus artėjančių metų kalendorius ir taisyklės bus pateikti iki gruodžio 1 dienos.