Kodėl „Audi“ pasisako prieš V10 variklius „Formulėje 1“?

Naujajame „Formulės-1“ sezone prasidėjo diskusijos dėl planų atsisakyti brangių hibridinių jėgos agregatų naudojimo pasaulio čempionate ir perėjimo prie atmosferinių V10 variklių, veikiančių su ekologiškais degalais.
Demonstracinis „Audi“ automobilis Formulėje 1
Demonstracinis „Audi“ automobilis Formulėje 1 / Audi nuotr.

Daugiau apie automobilius – rubrikoje Gazas.lt

FIA su jėgainių gamintojais svarsto kelis variantus, iš kurių vienas – atsisakyti nuo 2026 metų naudoti naujos kartos hibridines jėgaines, o vėliau pereiti prie V10 motorų 2028 arba 2029 metais. Tačiau tokiam sprendimui reikia vieningo visų pasaulio čempionato dalyvių pritarimo, bet jau dabar akivaizdu, kad jo nebus.

Leidinys „The Race“ skelbia „Audi“ kompanijos pareiškimą, kuri pasaulio čempionate debiutuos kitais metais su naujosios kartos hibridinėmis jėgainėmis. Vokietijos automobilių gamintojas pabrėžia, kad jų sprendimas debiutuoti „Formulėje-1“ didžiąja dalimi susijęs su tuo, kad jie norėjo sukurti naujas hibridines technologijas, kurias vėliau perimtų naudoti serijinių lengvųjų automobilių gamybai.

„Būsimos permainos variklių reglamente, įskaitant reikalavimus naujoms hibridinėmis technologijoms nuo 2026 metų, buvo pagrindinis faktorius, kodėl „Audi“ prisijungė prie „Formulės-1“, – sakoma kompanijos pareiškime. – Šios naujosios jėgos agregatų technologijos atspindi technologinius pasiekimus, kurie skatina inovacijas serijiniuose „Audi“ automobiliuose“.

Daugiau apie automobilius – rubrikoje Gazas.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?