Trečias brolis – tikrai ne kvailiausias
Dakaro ralio sunkvežimio mechanikas yra žmogus, kuris geriausiai išmano techninę sunkvežimio pusę ir gali vadovauti sunkvežimio remontui lauko sąlygomis. Dažnai jam turi padėti kiti įgulos nariai, tačiau jis šioje srityje turi būti patyręs ekspertas. Dakaro dalyviai dažnai patys pabrėžia, kad jau vien sunkvežimio rato keitimas lauko sąlygomis yra trijų žmonių darbas. Lenktynių metu mechanikas taip pat iš kabinos gali stebėti skirtingų sunkvežimio mazgų darbą.
Tikriausiai neišvengiamai kils klausimas dėl svorio. Pagal T5 klasės taisykles sunkvežimiai privalo sverti daugiau nei 3,5 tonas, tačiau dauguma jų sveria daugiau nei 8 tonas, o kai kurie – daugiau nei 10 tonų.
Žinoma, svoris vis tiek yra svarbus, tačiau štai, pavyzdžiui, HINO 500 sunkvežimis turi 700 litrų degalų baką. Taigi kaip ir galite įsivaizduoti, papildomas įgulos narys nekelia susirūpinimo dėl sunkvežimio svorio, o padeda labai daug.