Kokį paskutinį prašymą „Hyundai“ komandai turi karjerą baigiantis D.Sordo?

Atrodytų, kad svarbiausias klausimas, kurį prieš šio savaitgalio varžybas sprendė „Hyundai“, turėjo būti kaip T.Neuville sekmadienį tapti pasaulio čempionu, tačiau buvo ir kitų temų, kurios buvo aptarinėjamos už uždarų durų. Viena jų buvo koks vaidmuo komandoje kitais metais bus skirtas Dani Sordo.
Dani Sordo. McKlein / „Hyundai Motorsport“ nuotr. Wikipedija CC BY 3.0
Dani Sordo. McKlein / „Hyundai Motorsport“ nuotr. Wikipedija CC BY 3.0

Neseniai pranešta, kad 2025 metais garsiam Ispanijos ralistui Dani Sordo nuspręsta patikėti atsakingą poziciją „Hyundai“ motosporto komandos administracijoje.

Ar jis gali tapti naujuoju ralio komandos vadovu? Vargu, tačiau jis turėtų užimti gana svarbias pareigas.

Kaip jau žinome, dabartinis „Hyundai Motosport“ prezidentas Cyril Abiteboul planuoja kitąmet sutelkti visą savo dėmesį į dukterinės „Hyundai“ kompanijos „Genesis“ debiutą 2026 m. „World Endurance Championship“ pirmenybėse.

„Žinoma, kad Cyrilas negali vienu metu sutelkti viso savo dėmesio į du projektus. Nors ir jis sukaupė nemažą patirtį ralyje, bet jis yra gimęs žiedinėms lenktynėms, jis jas tiesiog Dievina. Tuo tarpu aš jei ką nors ir daryčiau, tai tik kartu su komanda ir visais jos nariais. Ir ne tik todėl, kad negalėčiau jos valdyti vienas, tačiau tam, kad visi būtų kuo labiau įsitraukę, kad būtų kuo didesnis bendruomeniškumas“, - žiniasklaidos atstovams kalbėjo D.Sordo.

Paskutinis D.Sordo prašymas

Kaip suprato iš jo interviu ėmę „DirtFish“ žurnalistai, D.Sordo bet kokiu atveju turės paskutinį savo karjeroje prašymą „Hyundai“ komandai.

Tai yra paskutinį kartą gyvenime kitais metais startuoti ralyje su „Rally1“ klasės automobiliu. Žinoma, tai turėtų įvykti Portugalijoje, kur rengiamas ralio etapas yra arčiausiai ispano gimtinės, kur iki šiol jo šeimai priklauso kartingų trasa „LaRoca“.

„Mes jau daugelį metų kalbame, klausiant kada aš sustosiu. Vis dėl to jei jau sustočiau, aš norėčiau tų paskutinių lenktynių, to paskutinio šokio ralio varžybose. Žinoma, tai labai sunkus sprendimas, vieną dieną tiesiog atsikelti ir nustoti daryti tai, kuo užsiėmei visą savo gyvenimą. Ir žinote, tu visada nori dar. Paskutiniai raliai man nusisekė visai gerai (D.Sordo šiemet Italijoje liko P3, o Graikijoje net užėmė P2 vietą), tačiau kažkuriuo savo gyvenimo momentu turi padėti tašką“, - žurnalistams pasakojo D.Sordo.

Žurnalistų paklaustas ar turėjo kitais metais dar kokių nors pasirinkimų be „Hyundai“, Dani sakė: „Ralis yra dalis mano gyvenimo, tačiau juk jis ne viskas. Yra tiek daug kitų veiklų, kuriomis gali užsiimti. Žinoma, jei nevairuosiu, to ilgėsiuosi. Aš gimiau vairuoti ir tebenoriu tai daryti, bet tu gyvenime negali turėti visko, ko nori.“

Jau rašėme, kad didžiausia tikimybė, jog „Hyundai“ 2025 m. nutars pasirinkti A.Fourmaux kaip trečią vairuotoją, kuris kartu su T.Neuville ir O.Tanaku varžytųsi visuose sezono etapuose.

Iki šiol aukščiausias 41-erių metų amžiaus D.Sordo pasiekimas WRC buvo du kartus (2008 ir 2009 m.) „Citroen“ gretose pasiekta trečia vieta čempionate.

Ispano mylimame Portugalijos ralyje, jis 2023 m. užėmė antrąją vietą.

Publikacijoje panaudota „DirtFish“ medžiaga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų