Šis susitarimas turi būti patvirtintas FIA Tarptautinės tarybos posėdyje gruodžio 10 dieną, bet, remiantis neoficialia informacija, bus priimtas variantas, kurį pasiūlė federacija – 1,6 litro keturių cilindrų turbininiai varikliai, kurie naudos kinetinės energijos rekuperacijos energiją. Taip pat bus kontroliuojamos degalų sąnaudos.
„Mercedes“ ir „Ferrari“ siūlė savo reglamento variantą: jie rėmėsi tuo, kad radikalūs taisyklių pokyčiai padidins išlaidas, bet sekmadienį „Ferrari“ atstovai žurnalistams pareiškė, kad reglamentas suderintas ir jie būsią nustebę, jeigu FIA to nepaskelbs tarptautinės tarybos posėdyje.
Tikslas, kurio siekė federacija kurdama naujas taisykles, – sumažinti degalų sąnaudas 50 procentų, išsaugant ankstesnį galingumą, ir kurti technologijas, kurios būtų naudojamos lengvųjų automobilių gamyboje.