Geriausi testų rezultatai
Bandymų Bahreine sąrašo viršuje matom visus „usual suspects“ – įspūdingai greitus nuo pat pirmų minučių „Red Bull“, techninių problemų turėjusius „Mercedes“, bei užtikrintai atrodžiusius „Ferrari“.
Čia pat verta paminėti, kad netikėtai prastai pasirodė „McLaren“, pripažinę turintys fundamentalių automobilio problemų, bei nelabai viešinantys ir sureikšminantys savo prastų rezultatų „Alpine“.
Geriausi kiekvieno piloto laikai buvo fiksuojami skirtingais padangų mišiniais, tad, tradiciškai, bandykime kiek įmanoma suvienodinti ratų įveikimo laikus, idant pamatytume aiškesnį vaizdą.
Tikslių skirtumų tarp mišinių „Pirelli“ dar neatskleidė, tačiau galime pasinaudoti ankstesnių metų duomenimis. Tuomet nuo greičiausių C5 padangų turėsime apie 0,2 sekundės lėtesnį C4 mišinį, o nuo pastarojo – dar sekundę iki C3 (t. y. C5 nuo C3 skiriasi apie 1,2 s).
Fernando Alonso („Aston Martin“) laikas paskutinę bandymų dieną buvo užfiksuotas C4 padangomis, bet, atsižvelgus į aukščiau minėtus koeficientus, lentelėn pateko jo ankstesnis rezultatas, važiuojant C3 mišiniu. Skaičiuojant pagal C5 gaunasi, jog ankstesnis ispano laikas yra greitesnis.
Suvienodinant laikus pagal C5, bendras vaizdas pasikeičia:
Stebėtina, kad „Red Bull“ nelabai pakenkė apribojimai aerodinamikos bandymams. Matom ryškią jų lyderystę, savo laikus Maxas Verstappenas ir Sergio Perezas fiksavo pernelyg nesistengdami.
Stebint kiekvienos ekipos geriausią laiką, sumažėja „informacinio triukšmo“, bet su keliom išlygom:
- „McLaren“ rezultatas yra maksimalus, kokio buvo galima pasiekti. Tikėtina, jog realybėje ekipa gali būti viena ar dviem pozicijom žemiau.
- „Alfa Romeo“ rezultatas buvo fiksuotas panašiomis aplinkybėmis.
- „Aston Martin“ iš esmės fokusavosi bandant važiuoti ilgas distancijas, tad jų tempas, galimai, yra dar geresnis už nurodytąjį.
Čia pat palyginkime šiuos rezultatus su praeitų metų bandymais Bahreine, tokiu pat būdu t.y. „best lap“ (geriausią ratą) prieš „best lap“.
Tai leidžia išvysti, kuri ekipa labiausiai pagreitėjo. Ryškiausiai „žaliuoja“ jau minėta „Aston Martin“, o lentelės apačioje vėl matosi „Alpine“ bei „McLaren“.
Rezultatų apžvalgos pabaigai – įveiktos distancijos pagal komandą bei variklių tiekėją. Akivaizdu, kad „Renault“, neturėdami klientų tarp kitų ekipų, negali pasidžiaugti dideliu kilometrų kiekiu, bandant šio gamintojo variklius.
Prognozės
O dabar pats laikas komandų rikiuotės pajėgumų prognozėms:
P1 „Red Bull“,
P2 „Ferrari“,
P3 „Mercedes“,
P4 „Aston Martin“,
P5 „Alfa Romeo“,
P6 „Alpine“,
P7 „McLaren“,
P8 „Haas“,
P9 „Alpha Tauri“,
P10 „Williams“.