Tepalo siurblio dirželis nukrito dėl iškritusio škyvo varžto. Jį komandos nariams surasti pavyko, tačiau penktadienį naujienos – ne ką geresnės. Įveikus vos aštuonis ratus treniruotėse, automobilio variklyje susidėvėjo švaistikliniai indėklai. To priežastis – tepalo siurblio gedimas ketvirtadienį.
„Dabartinio variklio remontuoti neapsimoka, tačiau jau turime naują. Tikimės, kad spėsime jį įdėti iki rytojaus lenktynių“, – pasakojo vienintelis penktadienį važiavęs komandos vairuotojas Tomas Gruzdys.
Kita komandos problema – vairuotojų trūkumas. Kiekvienas komandos vairuotojas, norintis startuoti šeštadienį, privalo įveikti mažiausiai 3 ratus treniruotėse. „Lesta“ komandoje yra keturi vairuotojai, tačiau 3 ratus spėjo įveikti tik du.
Ironiška, tačiau du „nesiakreditavę“ vairuotojai, Marius Gabrijolavičius ir Linas Vaškys, yra daugiausia lenktyninės patirties turintys šios komandos žmonės. Komanda lauks organizatorių sprendimo, ar galės važiuoti keturiese, ar visas 9 valandas turės vairuoti dviese.