Lietuvai ir „Automoprojektų“ komandai atstovaujantis maskvietis Nikita Kondrachinas, Senojo žemyno pirmenybėse dalyvaujantis su LASF licencija ir vairuojantis automobilį „Volkswagen Polo“, kaip ir prieš tai Vokietijoje vykusiose varžybose, iškovojo trečią vietą ir savo taupyklę papildė 15 įskaitinių taškų.
Iš trečiosios pozicijos startavusiam Nikitai teko labiausiai permirkęs trasos pakraštys, – sakė N.Naujokaitis.„Lenktynių Slovakijoje rengėjai neišvengė spragų, todėl finalinis važiavimas net kelis kartus buvo atidedamas, – viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ pasakojo prizininko treneris, 2007 ir 2008 metų Europos kroso čempionas Nerijus Naujokaitis. – Tai dar pusė bėdos, bet pikčiausia, kad 1075 metrų ilgio trasa, kurios plotis svyruoja nuo 12 iki 25 metrų, buvo palaistyta labai netolygiai. Iš trečios pozicijos startavusiam Nikitai teko labiausiai permirkęs jos pakraštys. Lietuvos delegacija tai pastebėjo, tačiau varžybų organizatoriai į mūsų pastabas niekaip nereagavo.“
Po starto N.Kondrachinas prarado dvi pozicijas ir atsidūrė penktoje vietoje. Jam teko įdėti daug pastangų, tačiau pavyko susigrąžinti tai, ką buvo praradęs ne dėl savo kaltės.
N.Naujokaičio nuomone, su kiekvienomis lenktynėmis vis labiau progresuojančiam N.Kondrachinui antrą kartą paeiliui iškovota teisė po varžybų užimti trečią nugalėtojų pakylos laiptelį – garbingas rezultatas. Tačiau, pasak trenerio, Nikita šįkart galėjo pasivaržyti ir dėl geresnės vietos, jei ne apmaudžiai susiklosčiusi finalo pradžia.
Kitas Europos kroso čempionate dalyvaujantis ir tame pačiame pirmajame divizione besivaržantis Lietuvos atstovas, TSK „Baltijos sportas“ lenktynininkas Paulius Pleskovas dėl techninių problemų į Slovakiją neišvyko.
„Maniau, kad įsigijęs naują „Ford Fiesta ST T16 4X4“, jį visiškai perpratau ir parengiau kroso varžyboms. Deja, taip nėra, – sakė P.Pleskovas. – Todėl dabar visą dėmesį skiriame paaiškėjusiems trūkumams pašalinti, o visuose dar likusiuose iki pirmenybių pabaigos keturiuose etapuose dalyvausiu be jokių išlygų.“
Pergalę Slovakijoje, beje, jau ketvirtą iš eilės, iškovojo „Škoda Fabia“ vairuojantis Rusijos atstovas Vadimas Makarovas. Jis 5,871 sek. pranoko vengrą Tomašą Karajų, važiuojantį su „Mitsubishi Lancer“.
Po šešių etapų ir toliau lyderio pazicija džiaugiasi V.Makarovas, pelnęs 97 įskaitinius taškus. Antrą ir trečią pozicijas dalijasi T.Karajus bei čekas Vaclavas Feijfaras, sekmadienį užėmęs septintą vietą. Čekas vairuoja „Škoda Fabia“. Jų sąskaitose – po 79 taškus.
Ketvirtą vietą su 62 taškais pavyko išsaugoti italui Gianlucai Feretti.
N.Kondrachino taupyklėje – 57 taškai. Jis pakilo į penktą vairuotojų įskaitos poziciją, o etapo varžybas praleidęs P.Pleskovas su 43 taškais smuktelėjo į devintą vietą.