Šiame sezone pasaulinė auto–moto sporto federacija naudoja naują baudų skyrėjų sistemą, kuomet kiekvienam etapui skiriami trys stiuardai. N.Heidfeldas mano, jog tokiu atveju baudos skiriamos nenuosekliai. Priminsime, kad paskutiniajame Japonijos „Grand Prix“ sankcijų buvo imtasi prieš Lewisą Hamiltoną, Felipę Massą bei Sebastianą Bourdaisą.
„Nežiūrėjau visų lenktynių, pakartotinai išanalizavau kelis pagrindinius lenktynių momentus. Pavyzdžiui, Lewiso Hamiltono manevras starte iš vis „netraukia“ baudai. Tai juk lenktynės, galų gale. Ką jis ten padarė neteisingai? Negaliu suprasti ir epizodo, už kurį nukentėjo Sebastianas Bourdaisas. Vienintelis momentas, kuris tikrai buvo vertas stiuardo sankcijų buvo F.Massos lenkimas, kuomet jis lenkė L.Hamiltoną. Tačiau ir dėl to galima diskutuoti“, – sakė „BMW Sauber“ pilotas.
Šia tema pasisakė ir „Renault“ pilotas Fernando Alonso. Jo nuomone ginčų dėl baudų skyrimo gerokai sumažėtų, jei stiuardų konsultantais būtų skiriami buvę lenktynininkai.
„Manau tai puiki idėja – baigusius karjerą lenktynininkus skirti stiuardų padėjėjais. Kartais žmogus, pats dalyvavęs lenktynėse žino konkretaus epizodo specifiką, kuri plika akimi matoma ne visiems. Taip pat baudų skyrime pasigendu tęstinumo. Aš nesu tikras, kad vieną kartą nubaustas už kažkurį epizodą to paties nuosprendžio sulauksiu ir kitame etape.“
Ispanui antrino ir suomis Kimis Raikkonenas. „Kiekvieną epizodą galima žiūrėti iš daugybės skirtingų taškų. Todėl ginčai dėl baudų skyrimo buvo ir bus. Tačiau, jei baudas skirtų žmonės, patys dalyvavę lenktynėse, jų sprendimai būtų kur kas mažiau ginčijami“.