Kritikos lavina baudų skyrėjams

„BMW Sauber“ pilotas Nikas Heidfeldas pasisakė už tai, kad Pasaulio čempionato „Formulės“ etapuose baudas skirtų vienas stiuardas.
Nikas Heidfeldas
Nikas Heidfeldas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šiame sezone pasaulinė auto–moto sporto federacija naudoja naują baudų skyrėjų sistemą, kuomet kiekvienam etapui skiriami trys stiuardai. N.Heidfeldas mano, jog tokiu atveju baudos skiriamos nenuosekliai. Priminsime, kad paskutiniajame Japonijos „Grand Prix“ sankcijų buvo imtasi prieš Lewisą Hamiltoną, Felipę Massą bei Sebastianą  Bourdaisą.

„Nežiūrėjau visų lenktynių, pakartotinai išanalizavau kelis pagrindinius lenktynių momentus. Pavyzdžiui, Lewiso Hamiltono manevras starte iš vis „netraukia“ baudai. Tai juk lenktynės, galų gale. Ką jis ten padarė neteisingai? Negaliu suprasti ir epizodo, už kurį nukentėjo Sebastianas  Bourdaisas. Vienintelis momentas, kuris tikrai buvo vertas stiuardo sankcijų buvo F.Massos lenkimas, kuomet jis lenkė L.Hamiltoną. Tačiau ir dėl to galima diskutuoti“, – sakė „BMW Sauber“ pilotas.

Šia tema pasisakė ir „Renault“ pilotas Fernando Alonso. Jo nuomone ginčų dėl baudų skyrimo gerokai sumažėtų, jei stiuardų konsultantais būtų skiriami buvę lenktynininkai.

„Manau tai puiki idėja – baigusius karjerą lenktynininkus skirti stiuardų padėjėjais. Kartais žmogus, pats dalyvavęs lenktynėse žino konkretaus epizodo specifiką, kuri plika akimi matoma ne visiems. Taip pat baudų skyrime pasigendu tęstinumo. Aš nesu tikras, kad vieną kartą nubaustas už kažkurį epizodą to paties nuosprendžio sulauksiu ir kitame etape.“

Ispanui antrino ir suomis Kimis Raikkonenas. „Kiekvieną epizodą galima žiūrėti iš daugybės skirtingų taškų. Todėl ginčai dėl baudų skyrimo buvo ir bus. Tačiau, jei baudas skirtų žmonės, patys dalyvavę lenktynėse, jų sprendimai būtų kur kas mažiau ginčijami“.

Tarptautinės auto – moto federacijos prezidentas Maksas Mosley šiai pozicijai nepritaria. „Visų pirma, labai sunku būtų surasti lenktynininką, kuris nebūtų susijęs su konkrečia komanda, net ir pasibaigus jo karjerai. Antra, buvę pilotai tiesiog netinka tokiam darbui. Viskas, ko mums reikia – kompetentingi teisėjai, kurie galėtų argumentuotai paaiškinti savo sprendimus. Stiuardai privalo žinoti ne bolido vairavimo niuansus, o lenktynių taisykles“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų