Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„KTK akademijos“ moksleiviams – paskaita apie partnerių paiešką automobilių sporte

Kauno technikos kolegijos (KTK) studentų automobilių klubas jau trečią mėnesį paskutinių klasių suolus trinančius Kauno moksleivius kviečia į vairavimo akademiją, kurioje būsimuosius vairuotojus supažindina su automobilių sporto pagrindais. Didžiulę patirtį lenktynių trasose sukaupę dėstytojai mokina ne tik kaip važiuoti, bet ir kaip surasti, už ką lenktyniauti.
KTK akademija
KTK akademija / Organizatorių nuotr.

Skatina automobiliais džiaugtis lenktynėse

Į pirmąsias KTK akademijos paskaitas susirinko beveik 100 moksleivių. Jie buvo supažindinami su automobilių sportu ir kuo jis skiriasi nuo kvailysčių gatvėse. Projekto koordinatorius Povilas Bonkevičius džiaugiasi, kad dalyvių skaičius nemažėja, ir tiek į praktinius, tiek į teorinius užsiėmimus užsipildo visos vietos.

„Patys nesenai buvome moksleiviai, kurie tik svajojo apie automobilių sportą, tačiau įstoję į Kauno technikos kolegiją svajones pavertėme realybe. Matome, kad daug jaunų žmonių turi noro ir talento dirbti su technika, jie nori lenktyniauti, tačiau neturi tam finansų. Mūsų akademijos tikslas – suteikti reikiamas žinias jaunuolių karjeros startui ir parodyti, kad tendencingai siekiant savo tikslų jokių ribų nėra“, – aiškino P.Bonkevičius.

Organizatorių nuotr./KTK akademija
Organizatorių nuotr./KTK akademija

Jaunuoliai mokomi ne tik važiavimo ir vairavimo subtilybių, techninio automobilių parengimo ypatybių, bet ir kitos, nematomos sporto pusės specifikos. Paskutinėje paskaitoje marketingo patirtimi dalinosi šeimyninis lenktynininkų duetas Mantas Matukaitis ir Aistė Antanaitytė-Matukaitė. Šių žmonių aistra automobilių sportui su „Kauno autoklubo“ pagalba išsivystė į „Dynami:t Energy“ lenktynių komandą, kuri skina laurus didžiausiose šalies žiedo lenktynėse ir kasmet plečiasi burdama aplink save vis didesnį ratą sportininkų ir partnerių.

Reikia mokėti save pateikti

„Kaip sakė vienas žmogus, kuris prižiūri mūsų mašinas, automobilių sportas Lietuvoje neprivalomas. Norint važiuoti, reikia turėti kažkokį biudžetą, o jį surinkti nežinant kokių nors pagrindų, nežinant ką siūlyti ir kaip, labai sunku. Ypač pradedančiam žmogui. Šiais laikais yra labai daug priemonių, padedančių komunikuoti, ypač socialiniai tinklai. Tik reikia žinoti, kaip save pateikti rėmėjui, kaip sukurti vertę, kaip išsilaikyti pas tą partnerį kelis metus iš eilės.

Kadangi teko būti visose keturiose barikadų pusėse, tiek renginių organizatoriaus, tiek lenktynininko, tiek to, kuris skiria biudžetus vienoms ar kitoms komandoms, ir to, kuris ieško tų pinigų, tai tiesiog pasidalinome patirtimi. Po paskaitos gavome daug privačių žinučių su papildomais klausimais. Matome, kad žmonėms ta informacija buvo neprošal“, – džiaugėsi M.Matukaitis.

Organizatorių nuotr./KTK akademija
Organizatorių nuotr./KTK akademija

Lenktyniauti nelengva

Teorija apie galimybių lenktyniauti praplėtimą „KTK akademijos“ mokiniai ypatingai susidomėjo po pirmųjų kartingo varžybų „Kartlande“.

„Pirmieji važiavimai dalyviams parodė, kad lenktynininko vaidmuo ne toks ir paprastas. Juk kartais ir vairas labai sunkus pasidaro, ir tempą palaikyti sunku, o dar tiek koncentracijos prireikia, ir galvoti daugiau nei egzaminą rašant. Dalyvių akyse teko matyti labai daug klaustukų. Jie nesitikėjo, kad važiuoti greitai gali būti taip sudėtinga“, – džiaugėsi su tikruoju lenktynių skoniu jaunąją kartą supažindinęs „KTK akademijos“ sumanytojas.

Jo teigimu, vien teorija jaunuoliai sotūs nebus, mokiniai renkasi norėdami lenktyniauti, norėdami daugiau laiko praleisti su sportiniais automobiliais, tad ilgainiui teoriją keis praktiniai užsiėmimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?