LMP1
1. 385 ratai, #8 Toyota GAZOO Racing, S. BUEMI, K. NAKAJIMA, F. ALONSO.
2. 385 ratai, #7 Toyota GAZOO Racing, M. CONWAY, K. KOBAYASHI, J.M. LOPEZ.
3. 379 ratai, #11 SMP Racing, V. PETROV, M. ALESHIN, S. VANDOORNE.
Dėl pirmos pozicijos kovojo Toyota #7 ir #8. Visą savaitgalį #7 buvo daug greitesnis už #8, juos suartindavo tik saugos automobiliai. #8 turėjo problemų dėl aerodinamikos ir tik lenktynių viduryje atrado problemą – nepilnai užsidarančios durys.
Net ir sutvarkę automobilį #8 nesugebėjo palaikyti tempo, kurį demonstravo kita garažo pusė. Pergalė #7 atrodė beveik garantuota, bet likus valandai iki lenktynių finišo, padangų slėgio davikliai pradėjo rodyti nuleistą padangą. #7 lėtai grįžo į boksus, per tą laiką jį spėjo aplenkti komandos draugas. Kad ir kaip toliau stengėsi #7, bet pavyti kolegų nebepavyko. Iškart pasipylė gandai, kad „Toyota“ sukeitė automobilius vietomis tam, kad laimėtų F.Alonso. Bet manau, kad tai mažai tikėtina, nes J.M.Lopezas, tuo metu buvęs už #7 automobilio vairo pats pajuto, kad padangos slėgis po truputį mažėja, pats sumažino greitį. Komanda tikrai nebūtų išleidusi automobilio į trasą, jei žinotų, kad padanga pažeista.
Beje, ar žinojote, kad „Toyota“ turi nuosavą viešbutį Le Mano mieste. Kai prieš kelis metus buvo priimtas sprendimas varžytis prestižiškiausiose pasaulio varžybose, komandos vadovai gana greitai paskaičiavo, kad turėti savo viešbutį labiau apsimoka nei kasmet mokėti milžiniškas sumas kitiems. O tos sumos tikrai stebina. Nežinau, kiek sumoka LMP1 kategorijos komanda, kurioje personalo gerokai daugiau, bet LMP2 klasės ekipai vien nakvynė kainuoja 50 000 EUR.
LMP2
Nuo pat pirmų ratų Signatech Alpine #36 ir G-Drive #26 kovojo dėl lyderio pozicijos. Keitėsi vietomis sustojimuose boksuose ir trasoje. G-Drive apsilenkė Signatech Alpine ir laikėsi lyderio pozicijoje kelias valandas. Tada vėl sulaukė atakos iš Signatech Alpine, bet atsilenkę vėl G-Drive pabėgo toli. Likus 6 valandom iki finišo išvažiuojant iš boksų automobilis neužsivedė, G-Drive praleido 20 minučių tvarkydami problemą.
Juokavome, kad Rusijos prezidentinio limuzino „Aurus“ vardu pavadintas komandos bolidas iškart gavo ir „Lada“ problemas. Bet užteko plaktuku padaužyti starterį ir jie vėl išvažiavo į trasą. Signatech Alpine liko vieni priekyje ir atsipalaidavę nugalėjo tiek lenktynėse, tiek pasaulio čempionate.
1. 368 ratai, #36 Signatech Alpine Matmut, N. LAPIERRE, A. NEGRÃO, P. THIRIET.
2. 367 ratai, #38 Jackie Chan DC Racing, H.TUNG, S. RICHELMI, G. AUBRY,
3. 366 ratai, #28 TDS Racing, F.PERRODO, M. VAXIVIERE, L. DUVAL.
GTE-PRO
Per visas lenktynes lyderio poziciją buvo užėmęs vos ne kiekvienas šios klasės automobilis. Po 4 valandų greičiausias septynetukas vis dar važiavo vienas paskui kitą ir juos skyrė mažiau nei sekundė.
Vidurnaktį su saugos automobilio pagalba #92 Porsche ir #51 Ferrari pabėgo. Porsche atrodė labai stipriai ir galėjo pabėgti su pergale, bet ryte teko keisti išmetimo vamzdį. Tai užtruko apie 25 minutes ir Porsche nukrito labai toli. Ferrari #51 liko vienas priekyje ir, palaikydamas daugiau nei minutės atotrūkį, nugalėjo. Beje, Porsche #92 savaitgalio pabaigoje labai neliūdėjo, nes nugalėjo WEC pasaulio čempionate.
1. 342 ratai, #51 AF Corse, A. PIER GUIDI, J. CALADO, D. SERRA.
2. 342 ratai, #91 Porsche GT Team, R. LIETZ, G. BRUNI, F. MAKOWIECKI.
3. 342 ratai, #93 Porsche GT Team, P. PILET, E.BAMBER, N.TANDY.
GTE-AM
Klasė, kurioje kova dėl pirmos buvo mažiausia. Keating Motorsports (Ford GT) apsilenkė visus ir pabėgo. Jis lyderio poziciją išlaikė iki finišo. Nors lenktynių pabaigoje Team Project 1.de (Porsche 911 RSR) sukūrė spaudimą po to kai Keating Motorsports gavo baudą už ratų prasukimą boksuose. Keating Motorsports išliko pirmi ir Ford GT pirmose lenktynėse GTE-AM klasėje nugalėjo.
1. 334 ratai, #85 Keating Motorsports (Ford GT), B. KEATING, J. BLEEKEMOLEN, F. FRAGA.
2. 334 ratai, #56 Team Project 1 (Porsche 911 RSR), J. BERGMEISTER, P. LINDSEY, E. PERFETTI.
3. 334 ratai, #84 JMW Motorsport (Ferrari 488 GTE), J. SEGAL, R. BAPTISTA, W. LU.