Vis dėlto, nors Vaidotas Žala šių metų sausį grįžęs į Amerikos smėlynų (ir purvynų) to tiesiai šviesiai nepasakė, tačiau buvo aišku: šis aukštos klasės pilotas, prilaikomas ir patariamas intelektualiojo Sauliaus Jurgelėno, daugiau stačia galva į Dakarą neners – reikia geresnio, patikimesnio automobilio, kad jis galėtų pademonstruoti savo važiavimo techniką.
Kaip 15min jau rašė, „Bitutę“ keičia jos šiek tiek didesnė pusseserė „Kamanė“ – už 200 tūkst. įsigyta „Toyota Hilux Overdrive“. O technikų komandoje šį kartą nelieka Dariaus Biesevičiaus, kuris yra „Bitutės“ krikštatėvis. Jis, mūsų žiniomis, artėjančiame Dakare talkins Benediktui Vanagui.
Tad daugeliui gali kilti klausimas – kur palaidota po praėjusio Dakaro smarkiai nukraujavusi „Bitutė“.
Kaip sakė Vaidotas, „Bitutė“ tikrai turėtų pakilti dar ne vienam startui, tačiau dabar ja startuoti būtų pernelyg avantiūristiška. Šį kartą jos paruošimui ir, ko gero, radikaliam modernizavimui, pritrūko laiko. Tad lietuvių kurtas prototipas kol kas nelaidojamas – jis ramiai stovi garaže ir laukia atgimimo. Be to, juo retkarčiais pavežiojami „Agrorodeo“ komandos rėmėjai ir draugai.
2018 m. Dakaro ralis startuoja sausio 6 d., o finišuoja sausio 20 d.
„Bitės projektas sulauks patobulinimų, tačiau dėl būsimų techninio reglamento pasikeitimų ir modifikacijoms reikalingo laiko, nusprendėme į šių metų lenktynes leistis su kitu automobiliu. Sprendimą teko priimti operatyviai, todėl pasirinkome pakankamai išbandytą visureigį“, – aiškino Vaidotas.