Visos DAKARO ralio naujienos – specialiame 15min polapyje.
– Kur dedamos nebereikalingos „Toyota Gazoo Racing Hilux“ detalės?
– Detalės, kurios dėl susidėvėjimo ar sugadinimų nebegali būti naudojamos, yra utilizuojamos. Bet visai neseniai supratome, kad kai kurios jų gali pradėti naują gyvenimą, pavyzdžiui, laikrodžių pavidalu arba kaip dovana fanams.
– Kaip šturmanas pasako, koks bus posūkis?
– Su Filipe žiūrime, kaip dėlioti posūkių informaciją, kad būtų tinkama abiem. Aš jį supažindinu mano ralio stenogramos metodika. Kopose naudosime laikrodžio padalų algoritmą, kur 12 val. reiškia tiesiai, 3 val. – 90 laipsnių į dešinę, 9 val. – 90 laipsnių į kairę ir t. t.
– Kuris Dakaras buvo pats maloniausias, įdomiausias, įsimintiniausias?
– Visi Dakarai unikalūs. Bet pirmajame buvo tikrai daugiausia nuotykių. Ateinantis, norėčiau, kad butu įsimintiniausias.
– Ar yra vietų, kai greičio ruožo metu technikai gali apžiūrėti, remontuoti automobilį?
– Yra tam tikros vietos, kai greičio ruožas dalinamas į kelias dalis, kartais (retai) leidžiama ten aptarnauti techniką. Šiame Dakare neturiu informacijos, ar tokių vietų bus.
– Ar Dakaras būtų baigtas, jeigu jums pritrūktų detalių?
– Kai baigiasi atsargos ir jei niekas neturi detalės, tai gali būti ir pabaiga. Mūsų atveju, turime galimybę naudotis „Toyota Gazoo Racing“ sandėliu, tačiau, suprantama, kad gamyklinei komandai tų detalių tiekimas yra prioritetas.
Šiemet Dakaro ralyje B.Vanagas dalyvauja su naujuoju šturmanu Felipe Palmeiro. Iš Pietų Amerikos į Saudo Arabiją šiemet persikėlęs Dakaro ralis startuoja sausio 5 d. Džidos mieste. Dalyvių lauks 12 lenktynių dienų ir, kaip įprasta, viena poilsio diena. Ekipažams reiks įveikti 7,5 tūkst. kilometrų, iš kurių 5 tūkst. kilometrų lenktyniniu tempu. Dakaras ralis finišuos sausio 17 d. Qiddiya mieste, netoli Saudo Arabijos sostinės Rijado.