Visi greičio ruožai uždaromi likus valandai iki lenktynių pradžios. Organizatoriai prašo žiūrovų gerbti gyventojų turtą, dirbamą žemę ir pasėlius.
Pirmoji ralio diena (birželio 12 d.)
GR 1/3 „Umaras“ (pirmojo automobilio startas 17:50/20:05)
Pirmasis ralio greičio ruožas bus važiuojamas du kartus. Jo pradžia labai greita, su techniškais posūkiais, iš ekipažo reikalaujanti maksimalaus tikslumo.
Ruožo pabaiga siaura, sudėtinga, su aštriais posūkiais, ruožo pabaiga driekiasi per Nolėnų kaimelį. Deja, patogių privažiavimų pabaigoje nėra, todėl planuojantiems važiuoti čia stebėti lenktynes teks įvažiuoti į jį prieš uždarant trasą.
#1. Patogus privažiavimas nuo Utenos. Patogi vieta stebėjimui, bet ne įspūdinga, nes šis staigus posūkis yra miške.
#2. Taip pat labai patogus privažiavimas. Įdomi vieta pačiame Sirutėnų miestelyje. Stebėti galima keliose vietose. Paėjus link finišo prieš pat Sirutėnus nuo aukštų kalvų matosi didele dalis trasos. Taip pat pačiame miestelyje asfaltuota sankryža su aštriu posūkiu i kairę. Toje vietoje turėtų būti slidu.
#3. Ir #4. Šios abi vietos privažiuojamos nuo Vyžuonų miestelio. #3 yra greita sankryža. #4 vietoje matoma nemaža dalis greitos ir vingiuotos trasos.
#5. Nesunkiai privažiuojama įdomesnė vieta. Čia automobiliai atlėks dideliu greičiu ir suks į dešinę. Stabdymas vyks ant nešvaraus žvyru padengto asfalto, todėl bus lengva padaryti klaidą. Matosi didelė dalis trasos, nes vietovė atvira.
GR 2 „Autoitalija.lt“ (pirmojo automobilio startas 18:20)
Šis greičio ruožas važiuojamas vieną kartą. Vidurinė ir paskutinė dalys siauros ir techniškos, su daug aklų posūkių. Ruožo pradžia iki Alaušų miestelio – greita su pakankamai klastingais posūkiais.
#1 Patogesnė vieta privažiavimui nuo Užpalių miestelio. Greita sankryža į dešinę. Vietovė pakankamai atvira stebėjimui.
#2 Lengvai privažiuojama dalis nuo Sudeikių miestelio keliuku iš kairės Alaušo ežero pusės. Čia automobiliai atskries asfalto danga ir sankryžoje suks į kairę. Nuo šios zonos nesunku patekti į #3 zoną, kur automobiliai grįžta.
#3 Šią vietą galima pasiekti paėjus apie 500m nuo #2 zonos. Automobiliai atvažiuos iš miško ir asfaltinėje sankryžoje suks į kairę. Atvira vieta.
#4 Ši vieta privažiuojama taip pat nuo Sudeikių miestelio tik dešine Alaušo ežero puse. Čia matoma dviejų aštrių posūkių grupė.
Antroji ralio diena (birželio 13 d.)
GR 4/6 „Nosted Mechanika“ (pirmojo automobilio startas 10:35/12:00)
Tai klasikinis Utenos apylinkėse vykstančių ralių greičio ruožas, turintis maždaug 12 tramplinų, nuo kurių automobiliai pašoka į orą. Jo pradžia platesnė, vėliau ruožas siaurėja. Antroje šio greičio ruožo dalyje jis tampa labai greitas ir techniškas, todėl išlaikyti didelį greitį lenktynininkams nebus lengva.
#1 Atvira vietove, nesunkiai privažiuojama nuo Spitrėnų kaimelio arba pėsčiomis, paėjus apie 1,2km nuo GR starto.
Čia matosi 2 šokami ir kreivi tramplynai, todėl čia turėtų būti įdomu.
GR 5/7 „Millers Oils Lietuva“ (pirmojo automobilio startas 11:05/12:30)
Greičio ruožo pradžia yra ypač greita, tačiau ne tiesi. Viduryje yra du smagūs „kreivi“ tramplynai.
#1 įdomesnė vieta, yra patogus privažiavimas nuo Kuktiškių ir Šaduikių kaimelių, gerai matomi 2 smagūs tramplynai.
#2 įdomi vieta, nes nuo aukšto kalno matosi daugiau nei 1,7km trasos. Privažiavimas ypač patogus, galima prieiti pėsčiomis, nes nuo kelio Utena – Švenčionys greičio ruožas nutolęs vos per kelis šimtus metrų.
GR 8/10 „Promaksa“ (pirmojo automobilio startas 15:15/16:35)
Tai painus greičio ruožas su labai siaura pradžia. Antroji ruožo dalis greita ir techniška, su keletu itin klastingų posūkių. Čia sportininkams teks pademonstruoti gerą ekipažo susikalbėjimą ir tikslų stenogramos sudarymą.
#1a ir #1b abi vietos nėra labai išskirtinės, bet nesunkiai privažiuojamos.
#2 vieta, privažiuojama nuo Daugailių miestelio. Klaidingas staigus kairys posūkis, į kurį atvažiuojama maksimaliu greičiu.
GR 9/11 „Utena.lt“ (pirmojo automobilio startas 15:45/17:05)
Tai vienas įspūdingesnių greičio ruožų, dalis kurio yra tradicinis šio regiono raliams. Pradžia yra nauja, niekam dar nevažiuota, labai greita. Antroji dalis lėtesnė, siauresnė, su keletu šokamų tramplynų.
#1 įdomi stebėjimui vieta. Nesunkiai privažiuojama nuo Spitrėnų kaimelio. Nuo aukštos kalvos matosi apie 1,2km trasos, automobiliai čia lėks maksimaliu greičiu.
#2 vieta nesunkiai privažiuojama nuo Radeikių miestelio, galima stebėti aštrią sankryžą, kur tikėtinos vairuotojų klaidos.
#3 viena įdomesnių vietų, nes čia praeityje žiūrovai yra matę ne vieną ''stogą''. Posūkis yra labai staigus, aklas ir kreivas, todėl didelė tikimybė padaryti klaidą.
Galima privažiuoti nuo Daugailių miestelio.
Organizatoriai linki visiems gero ralio, tačiau kviečia nepamiršti laikytis visų saugaus ralio stebėjimo taisyklių, klausyti apsaugos darbuotojų ir saugoti ūkininkų pasėlius.