„Ford“ komandos pilotas 6,5 sekundėmis aplenkė etapo netikėtumu tapusį 23 metų norvegą Madsą Ostbergą iš „Stobart Ford“ ekipos.
„Fastastika! Nuostabu naują sezoną nauju automobiliu pradėti pergale“, – po finišo džiaugėsi M.Hirvonenas, šiemet vairuojantis „Ford Fiesta RS“.
30-mečiui suomiui tai buvo 13-oji pergalė per visą jo karjerą WRC. „Visą laiką buvau labai nervingas ir nusiraminau tik po paskutinio greičio ruožo. Pernai metai man buvo labai sudėtingi, todėl ši pergalė sugrąžins pasitikėjimą“, – pridėjo M.Hirvonenas.
Trečias vieninteliame žieminiame iš visų 13-os šio sezono etapų finišavo kitas suomis, nugalėtojo komandos draugas Jari-Matti Latvala (atsiliko 34 sek.).
Septyniskart pasaulio čempionas prancūzas Sebastienas Loebas („Citroen DS3“) Švedijoje liko tik šeštas, nugalėtojui pralaimėjęs 2 min. 30,3 sek.
„Jeigu atvirai, tai aš džiaugiuosi, kad šis etapas pagaliau baigėsi. Smagu tik tai, kad surinkau kelis taškus, o tai geriau negu nieko“, – teigė S.Loebas, kuris prarado daug brangaus laiko dėl nedėkingai žiemos raliui aukštos starto pozicijos ir du kartus prakiurusios padangos.
Ralis baigėsi kuriozu
Dar didesnė nesėkmė ištiko kitą „Citroen“ pilotą Petterį Solbergą. Dėl pirmosios vietos kovojęs norvegas ralio pabaigoje turėjo užleisti vietą prie vairo savo šturmanui Chrisui Pattersonui.
Taip nutiko todėl, kad P.Solbergas įkliuvo švedų kelių policijai – viršijo greitį daugiau nei 30 km/h ir, pagal galiojančius įstatymus, nedelsiant neteko vairuotojo pažymėjimo.
P.Solbergas ir jo šturmanas Ch.Pattersonas rado išeitį iš šios situacijos – automobilyje apsikeitė vietomis, o ralį sugebėjo užbaigti penktoje vietoje (+1 min. 31,2 sek.).
„Jeigu nori debiutuoti kaip ralio vairuotojas, turi tai padaryti aukščiausiu lygiu. Kaip aš – tikrame čempionate, ant sniego ir ledo bei tiesiogiai transliuojamas televizijos, – geros nuotaikos neprarado Ch.Pattersonas. – Tiesą sakant, aš visiškai nesijaudinau. Mano tikslas buvo važiuoti vidutiniu 60 km/h greičiu, kad išliktume priekyje S.Loebo.“
Sėkmingai Švedijoje pasirodė ir buvęs „Formulės-1“ čempionas suomis Kimi Raikkonenas („Citroen DS3“), kuris užėmė 8 vietą.
Verta pažymėti, jog Švedijos ralis buvo pirmasis, kuriame WRC pilotai vairavo automobilius su 1,6 litrų, o ne 2 litrų darbo tūrio varikliais.
Švedijos ralio rezultatai |
|||||||
Vieta | Pilotas | Šalis | Automobilis | Taškai | |||
1 | Mikko Hirvonenas | Suomija | Ford Fiesta RS WRC | 25 | |||
2 | Madsas Ostbergas | Norvegija | Ford Fiesta RS WRC | 18 | |||
3 | Jari-Matti Latvala | Suomija | Ford Fiesta RS WRC | 15+1* | |||
4 | Sebastienas Ogieras | Prancūzija | Citroen DS3 WRC | 12+3* | |||
5 | Petteris Solbergas | Norvegija | Citroen DS3 WRC | 10 | |||
6 | Sebastienas Loebas | Prancūzija | Citroen DS3 WRC | 8+2* | |||
7 | Peras-Gunnaras Anderssonas | Švedija | Ford Fiesta RS WRC | 6 | |||
8 | Kimi Raikkonenas | Suomija | Citroen DS3 WRC | 4 | |||
9 | Matthew Wilsonas | D.Britanija | Ford Fiesta RS WRC | 2 | |||
10 | Khalidas Al Qassimi | JAE | Ford Fiesta RS WRC | 1 |
* – papildomi taškai už pasirodymą „Power Stage“ etape.