F1 kvalifikacija Suzukoje: iš didelio debesies – mažas lietus?

Treniruotės Suzukos trasoje parodė, kad šį kartą „Red Bull“ lengva nebus. „Ferrari“ ir „Mercedes“ konkurencingumas didėja. Bet ar pakankamai, kad atimtų iš Maxo Verstappeno lyderio titulą?
Maxas Verstappenas Suzukoje
Maxas Verstappenas Suzukoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Nors antrojoje treniruotėje dominavo O.Piastris (McLaren), L.Hamiltonas (Mercedes), Ch. Leclercas (Ferrari), kvalifikacija sudėliojo taškus ant „i“. Kol kas pokyčių rikiuotėje nėra, iš didelio debesies – mažas lietus.

Iš „pole“ pozicijos Japonijos GP startuos „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas. Pastarųjų trijų metų čempionas Suzukoje savo greičiausią ratą įveikė per 1 min. 28.187 sek. ir iškovojo ketvirtą šio sezono „pole“ poziciją iš tiek pat galimų.

Į antrą vietą pačioje kvalifikacijos pabaigoje pakilo kitas „Red Bull“ atstovas Sergio Perezas. Meksikietis nuo komandos draugo atsiliko tik 0.066 sek. Jo sėkmingas ratas į trečią poziciją nustūmė „McLaren“ sportininką Lando Norrisą, kuriam iki M. Verstappeno pritrūko 0.292 sek.

Ketvirtoje ir penktoji vieta starto rikiuotėje atiteko dviem ispanams. Iš antrosios eilės startuos „Ferrari“ atstovas Carlosas Sainzas, o iš trečiosios – „Aston Martin“ lyderis Fernando Alonso. Prie legendinio ispano, trečiojoje eilėje starto rikiuotėje, stovės Oscaro Piastrio bolidas, kadangi „McLaren“ australas užfiksavo šeštą rezultatą.

Septintą rezultatą kvalifikacijoje parodė Lewisas Hamiltonas („Mercedes“), aštuntą – Charlesas Leclercas („Ferrari“), devintą – George‘as Russellas („Mercedes“), o dešimtuką užbaigė vietos fanų palaikomas Yuki Tsunoda („Visa Cash App RB“), kuris ir vėl pranoko komandos draugą Danielį Ricciardo. Pastarasis liko per plauką nuo trečiosios kvalifikacijos dalies ir lenktynes pradės vienuoliktas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis