Britas buvo priverstas vienas vesti komandą į pergalę po to, kai Oscaras Piastris pateko į incidentą su Maxu Verstappenu jau pirmajame posūkyje.
L. Norrisas pradėjo lenktynes iš „pole“ pozicijos ir įgijo pranašumą, tačiau O. Piastris po kontakto su Verstappenu apsisuko ir nukrito į paskutinę vietą. M. Verstappenas taip pat buvo stipriai nukentėjęs ir nukrito į 11 vietą. O. Piastris toliau pateko į incidentus, įskaitant susidūrimą su Franco Colapinto, ir gavo 10 sekundžių baudą. Nepaisant visko, L. Norrisas išlaikė stabilumą ir finišavo pirmas, aplenkdamas Carlosą Sainzą ir Charlesą Leclercą iš „Ferrari“.
Lenktynės prasidėjo chaotiškai – Sergio Perezas po susidūrimo su Valtteri Bottu taip pat buvo priverstas baigti lenktynes. M. Verstappenas, gavęs 10 sekundžių baudą už kontaktą su O. Piastriu, vėliau išreiškė nepasitenkinimą teisėjų sprendimu.
Antroje lenktynių pusėje L. Norrisas sėkmingai laikėsi prieš C. Sainzą ir palaipsniui didino atotrūkį. Lemiamoje stadijoje jis buvo nepavejamas, užtikrindamas savo ketvirtąją pergalę šiame sezone ir 14 taškų skirtumą konstruktorių įskaitoje, užtikrinusį „McLaren“ pergalę prieš „Ferrari“.
Šios lenktynės taip pat pažymėjo paskutinius V. Botto ir Kevino Magnusseno pasirodymus F-1. Taip pat tai buvo paskutinės Lewiso Hamiltono lenktynės atstovaujant „Mercedes“.