Dieną laukia dulkės. Sausi ir smėlingi miško keliukai nežada gaivaus oro važiuojantiems gale, būtent todėl lietuviai Aidas Bubinas ir Mindaugas Aškelėnas pasiryžę spausti. „Šiandien keisime taktiką – atsargumą dedame į šalį ir pats metas pradėti lėkti,“ – susimąstęs dėlioja planus Aidas. „O tada jau tik laipteliais į viršų per vietas. Arba ne.“
Antrąją dieną organizatoriai atsiskleidė – jų nupasakotiems smagūs miško keliukai pavirto gana painia orientacine užduotimi, kurios sprendimui Aidui ir Mindaugui prireikė daugiau nei dviejų valandų. Dienos pabaigoje lietuviai smuktelėjo į aštuntąją vietą. Tačiau tai tik antroji diena, kuri sužadino kovinį pyktį.
Visureigius dalyviai sunardino į upelius, pelkėtas įkalnes ir čia jau įprastai atrodančius šlapiomis ir pažliugusiu moliu nuklotomis lentomis grįstus miško kelius. Trasos buvo parengtos taip, kad visų klasių visureigiai neišvengiamai susitikdavo, o tai įnešė sumaišties ir sudarė spūstis. Vienos iš tokių spūsčių ir skubos rezultatas – „stogas“ upelyje.
Rusų ekipažas, važiuojantis 704 numeriu, bandydamas agresyviai peršokti upelį, slystelėjo nuo kranto šlaito ir persivertė ant stogo, atgal į upelį. Automobilyje tuo metu buvęs vairuotojas nenukentėjo, tačiau nusileidimas nebuvo iš maloniųjų – sugrįžęs braidžioti po upelį, šturmanas vieną iš galinių spyruoklių galiausiai atrado.
Tautiečių ekipažas numeriu 777 suskubo gelbėti kolegų, bet azarto pagauti persistengė – per didelė įtampa ir klaidingas kampas traukiant apvirtusįjį iš upelio, išlupo priekinį tiltą. Bent jau sekmadienį „Aviatorius“ kelionę baigė...
Jono Paičiaus („Toyota Land Cruiser 70“) teigimu, trasa leido prisiminti dumblo kvapą ir maloniai nuvargti, bet nenumarinti geros nuotaikos ir sportinio azarto iškopti iš šiuo metu užimamos septintosios vietos klasėje.