Daugiau naujienų apie Dakarą ir automobilius – rubrikoje Gazas.lt
Laisvydas Kancius taip pat plačiau paaiškino, kodėl šiame Dakare „bus vienas“, kokiu maksimaliu greičiu važiuoja jo keturratis, kas jame patobulinta ir ar gali lenktyninis motociklas turėti ACC – išmaniąją traukos kontrolę.
Laisvydas prisiminė ir 2022 m. sausį patirtą incidentą, kai kopose lūžo keturračio stebulė ir teko trauktis iš Dakaro ralio – lietuvis ir jo keturratis buvo į bivaką pargabenti sraigtasparniu. Tuo metu lietuvis buvo tarp lyderių savo klasėje, buvo laimėjęs greičio ruožą!
Vis dėlto Laisvydas sugebėjo įžvelgti ir vieną teigiamą šios avarijos aspektą, apie kurį papasakojo laidoje „Saudo Arabijos dienoraštis“.
Dar vienas įdomus dalykas – mitai apie Dakaro keturratininkus ir jų kolegas motociklininkus. Apie vietas, kurias jiems skauda labiausiai. Ir apie tai, kurių atletų pečiai plačiausi: automobilių vairuotojų ar tų, kurie plačiai laiko motociklo rankeną? Atsakymus rasite laidoje.