Simboliškas lenktynių startas į apšilimo ratą buvo duotas pačiu gražiausiu įmanomu būdu – bolidai išsirikiavo prie trasos atitvarų 45 laipsnių kampu. Visai kaip per pačias pirmąsias lenktynes. Tiesa, vienas skirtumas yra – jei seniau vairuotojai po starto šūvio pistoletu bėgdavo iki bolido, įsitaisydavo jame ir tada pajudėdavo į lenktynes, dabar pilotams kiek paprasčiau. Komandos juos jau „įtaiso“ automobiliuose ir jiems tereikia laiku atleisti sankabos pedalus.
Po apšilimo rato keletas bolidų užsuko atgal į pitlane. Kai kuriems buvo pakeistos padangos, kitiems reguliuojami sparnai – tai jau paskutinės korekcijos iki tol, kol pilotai užsuks pirmiesiems keitimams. Už valandos kitos čia užsuks ir 66 numeriu pažymėtas „JMW Motorsport“ komandos „Ferrari 458 Italia“, kuris GAZAS.LT komandos yra ypač mėgiamas. Juk tai – lietuvio sukurtu dizainu išpuoštas automobilis.
Pirmoje startinėje eilėje rikiuojasi „Audi“ komandos automobiliai. Pirmas – 1 numerio „Audi R18 e-tron Quattro“, antras – 3 numerio „Audi R18 ultra“. Debiutinėse Le Mano lenktynėse „Toyota“ komandos benzinu ir elektra varomas „TS080 – Hybrid“ automobilis stovi itin aukštoje trečioje pozicijoje. Iškart už jo – dar vienas „Audi“, 2 numerio „R18 e-tron Quattro“.
Šiose lenktynėse, nors ir neoficialiai, dalyvauja ir „Honda“
Akivaizdiems lenktynių lyderiams „Audi“ ir „Toyota“ pasipriešino tik HPD pavadinimo bolidais važiuojanti „Strakka Racing“ komanda. Vienas jų bolidų startuoja septintas. O šios trys raidės – HPD – reiškia „Honda Performance Development“. Taigi, kad ir neoficialiai, šiose lenktynėse turime porą labai greitų „Honda“ automobilių. Na, bent jau „Honda“ variklių tai jau tikrai.
„Honda“ ilgai svarstė, ar žengti pilną žingsnį ir įsteigti gamyklinę komandą Le Mano serijos čempionatams. Tačiau tai kainuoja tikrai nemažus pinigus, kurios japonai yra pasiruošę išleisti kitiems tikslams. Saliamoniškas žingsnis buvo sugalvotas kurti HPD bolidą, pažiūrėti, kaip jam seksis ir vieną dieną tapti pilnaverte gamykline lenktynių komanda.
„Nissan“ pasirinko visai kitokį kelią ir į Le Maną atvažiavo prisijungusi prie „DeltaWing“ projekto. Jiems taip pat sekasi puikiai. Komanda automobilį kvalifikavo 29 pozicijoje – jis ratą įveikė maždaug dvidešimt sekundžių lėčiau nei nugalėtojas. Tačiau, kaip Le Mano organizatoriai ir norėjo, jie važiuoja LMP2 klasės tempu.
Tik turėkite galvoje – „DeltaWing“ naudoja du kartus mažiau kuro ir padangas dėvi taip pat du kartus lėčiau. Bus velniškai įdomu pažiūrėti kaip seksis šiai komandai. „Garage 56“ teisėmis jie dalyvauti teisę gavo vieną vienintelį kartą – kitame Le Mane jų garaže įsitaisys turbina varomas „GreenGT“, o „Nissan“ teks arba steigti rimtą komandą, arba ieškotis kitų lenktynių. Bet žinant kiek dėmesio čia susilaukia „DeltaWing“, net neabejokite – kitąmet jis čia bus.
Greičiausias GTE Pro klasės automobilis – „Luxury Racing“ komandos „Ferrari 458 Italia“. Už jų rikiuojasi eilė „Corvette“, „Aston Martin“ ir „Porsche“ automobilių. Pastarieji, beje, nebuvo labai patenkinti organizatorių žingsniu leisti kitoms komandoms naudoti kiek didesnius restriktorius ir taip turėti daugiau galios. Kodėl „Porsche“ negavo šio leidimo? Nes jie varžosi naujame „World Endurance Championship“ čempionate, kuriame techniniai reikalavimai kiek griežtesni.
Radio Le Mans – visą parą lenktynių laiką veikiantis radijas anglų kalba.
Le Mans live – rezultatai ir tekstiniai atnaujinimai iš lenktynių trasos.