Metinė prenumerata tik 7,99 Eur! Karūnuokite savaitgalį kokybišku turiniu.
Išbandyti

„Le Mano“ 24 val. lenktynės žada aršią kovą: kas vyko kvalifikacijos metu?

Šį savaitgalį Le Mano mieste, modifikuotoje trasoje, vyks 90-osios Le Mano 24 val. lenktynės, kurios yra ir pasaulio ilgų nuotolių čempionato WEC etapas.
Le Mano 24 val. kvalifikacija, Brendon Hartley
Le Mano 24 val. kvalifikacija, Brendon Hartley / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.

Ketvirtadienį vyko Le Mano 24 valandų lenktynių kvalifikacija. Čia „Toyota“ komandai prireikė visos savo per daugelį metų sukauptos patirties. Kadangi „Alpine“ ir „Glickenhaus“ komandos atstovai labai stengėsi parodyti, kad šių metų lenktynėse galime tikėtis staigmenos.

Nors ir „Toyota Gazoo Racing“ komandos pilotų vairuojami bolidai padėjo iškovoti pirmąsias dvejas startines pozicijas garantavusius rezultatus, „Alpine“ su „Glickenhaus“ parodė labai artimą, konkurencingą tempą.

Žinant, kad šiose maratoninėse varžybos startinės pozicijos reiškia ne tiek daug, o laimi parodęs greičiausią ir svarbiausia stabilų tempą, šeštadienio lenktynėse bus įdomu.

Neabejotina, kad su japonų komanda resursais lygintis varžovai negalės. Iš trijų „Hypercar“ klasėje besivaržančių komandų „Toyota“ yra neabejotina favoritė. Penktos pergalės iš eilės bendroje įskaitoje siekiantys japonų ekipos lenktynininkai treniruočių metu visiškai dominavo. Tuo tarpu kvalifikacijoje jau reikėjo paplušėti.

Kvalifikacijos eiga

Trasoje vis gerėjant sąlygoms, pirmieji į priekį išsiveržė „Alpine“. Seniau „Toyota“ važiavęs vairuotojas Nicolas Lapierre užfiksavo puikų 3 min 24.850 sek. laiką.

Kol „Toyota“ vairuotojas Brandonas Hartley (pažįstamas mums iš „Formulės 1“) vargo nuolat lenkdamas lėčiau važiuojančius, jo komandos draugas Kamui Kobayashi su kita „Toyota“ užfiksavo greičiausią ratą turėjusį užtikrinti pole poziciją. Vis dėl to už trasos ribų nepaisymą šis laikas buvo anuliuotas. Japonų komanda atrodė jau atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje, kur viską teko pasilikti paskutinėms sesijos akimirkoms.

Visgi sesijos pabaigoje B.Hartley užfiksavo 3 min. 24.408 sek. laiką. Kuris užtikrino „Toyotai“ pole poziciją. Tai buvo savotiškas netikėtumas žinant, kad vieno greito Le Mano rato įveikimo specialistu galima laikyti K.Kobayashi. Jis buvo arti savo ketvirtos pole pozicijos per paskutinius šešis metus. Šiam buvusiam F1 lenktynininkui teko tenkintis antra vieta.

„Alpine“ nepaisant N.Lapierre pastangų liko treti, o „Glickenhaus“ užėmė ketvirtą ir penktą vietą. Amerikiečiams pastoviai trukdė lėtesni GT klasės automobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pastatus įdomiais daro ne tik fasadai: kodėl svarbu, kad jie galėtų pasakoti istorijas?
Reklama
Gal pats metas dalyvauti „Saulėlydžio“ sagos maratone? Visos dalys jau „Telia Play“ platformoje
Reklama
Parama gamtai gali būti ir tvaresnė, ir stilinga: „Lidl“ ir Lietuvos jūrų muziejus pristato unikalią suvenyrų kolekciją
Reklama
Išmanūs transporto infrastruktūros sprendimai – naujasis pažangos etapas pasitelkiant 5G
Užsisakykite
15min naujienlaiškius