Likus kiek daugiau nei valandai lenktynėse dar pirmavo silpnesnės klasės „Oreca“ bolidas. Mat lenktynių metu „Porsche“ komanda patyrė generatoriaus problemų, ir nuo lyderių atsiliko 18 ratų.
Tačiau galiausiai pergalei tai nesutrukdė. „Porsche“ galingiausios klasės hibridas pavijo kitus automobilius ir sugebėjo iškovoti pirmąją vietą, tiesa, kitos komandos jam lipo ant kulnų.
Galingiausioje klasėje „Le Mano Prototipai 1“ (LMP1) klasėje kovėsi „Toyota Hybrid TS050“ ir „Porsche Hybrid 919“. Tai inovatyviausi abiejų gamintojų automobiliai. 15min jau rašė, kad šių komandų susidūrimas – svarbiausia lenktynių dvikova.
„Toyota“ prakeiksmas
Pernai „Toyota“ paskutiniame rate pralaimėjo jau laimėtas Le Mano lenktynes – lyderio automobilis sugedo paskutiniame rate. Šiemet prakeiksmas pasikartojo trigubai.
Tačiau „Toyota“, kurios bolidas kvalifikacijos metu pagerino Le Mano rato įveikimo rekordą, šios lenktynės buvo vientisas pragaras. Iš trijų startavusių LMP1 hibridų po gedimų finišavo tik vienas – Nr. 8 (Sébastien Buemi-Anthony Davidson-Kazuki Nakajima). Bet šis ekipažas jau lenktynių pradžioje susidūrė su variklio gedimais, todėl nugalėti šansų neturėjo. Jie galėjo pasiguosti tik tuo, kad, grįžę į lenktynes jų pabaigoje, parodė puikų rezultatą – lenktynių metu įveikė greičiausią ratą (3:18.604).
Tuo tarpu Nr 7. ir Nr. 9 iškrito iš lenktynių per 20 minučių. Pirmajam sugedo sankaba, o antrasis susidūrė su LMP2 klasės lėtesniu automobiliu.
Todėl šioje klasėje „Porsche“ dominavo visoje antroje lenktynių pusėje. Ties 19-ąja lenktynių valanda komanda, kurią sudarė Timo Bernhardas, Earlas Bamberis ir Brendomas Hartley'us, buvo atsiplėšusi 13-a ratų nuo „Toyota“. Kas valandą komanda nuo varžovų atitrūkdavo ratu.
Klasėje LMP2 pergalę uždirbo apskritai antras visose lenktynėse likęs „Oreca“ hibridas, vairuojamas „Jackie Chan DC Racing“ komandos. Po jo rikiavosi dar trys „Oreca“ bolidai. Greičiausiais „Toyota“ hibridas lenktynėse buvo aštuntas.
Tikra drama vyko „GTE Pro“ klasėje, kur laimėtojas sprendėsi paskutinę minutę. Galiausiai pergalė atiteko „Aston Martin“ komandai.
11 automobilių dėl gedimų ir kitų priežasčių turėjo palikti Le Mans lenktynes – o jas baigė iš viso 49 automobiliai.
24 valandas trukusių lenktynių metu 3 kartus teko išvažiuoti saugos automobiliui, 31 kartą nustatytos „lėtos“ zonos – sudėtingiausia padėtis trasoje buvo šeštoji, kuriai teko net 6 tokios zonos.
85-ųjų lenktynių finišą Le Mane gyvai stebėjo daugiau nei 250 tūkstančių žiūrovų.