Kvalifikacijos metu komandos skiria labai mažą laiko dalį greičiausio laiko parodymui, didžioji važiavimų dalis yra skiriama automobilio nustatymams reguliuoti. Greičiausi laikai kvalifikacijoje dažniausiai pasiekiami paskutinėje kvalifikacijos sesijoje, vykstančioje naktį. Kadangi oro temperatūra tuo metu paprastai žemesnė, tai leidžia motorui lengviau „kvėpuoti“ ir jis veikia geriau.
LMP1 klasė
Nemanau, kad kažkas nustebo, kad kvalifikacijoje „Toyota“ ir vėl užėmė 1 ir 2 vietas. Tačiau jų artimiausias varžovas „SMP Racing“ atsiliko tik 0.2s. Prognozuojama, kad „Toyota“ gali prarasti pirmąją poziciją pirmame rate, kadangi „SMP Racing“ yra daug greitesni tiesiojoje. Bet pagrindinė prognozė išlieka tokia pati – Toyota favoritai. Bet čia Le Manas, čia visko gali nutikti, todėl nelaikykite kovos baigta iki pat finišo vėliavos sekmadienį.
LMP2
Kaip ir LMP1 klasėje, taip ir čia lyderis pasikeitė paskutinėje kvalifikacijoje. „TDS Racing“ išstūmė „Dragonspeed“ iš pirmos pozicijos. Jie pagerino „Dragonspeed“ laiką 0.4s. O čia, Le Mans trasoje, 0.4s nėra daug turint galvoje, kad trasa yra net 13km ilgio, tuo tarpu didžioji dalis Europos trasų yra tarp 5 ir 6 km ilgio.
GTE-PRO
„Aston Martin Racing“ kvalifikacijoje buvo greičiausi, paskui juos rikiuosis „Ford“, „Corvette“, „Porsche“, „BMW“. GTE PRO klasėje kova bus labai intensyvi, visi automobiliai šioje klasėje labai lygūs ir prognozuoti nugalėtoją šiandien yra neįmanoma. Šios kovos nepraleiskite.
GTE-AM
Tikra „Porsche“ dominacija. Pirmose trijose startinėse pozicijose yra tik „Porsche“ Automobiliai. Pirmas ir antras net yra iš tos pačios komandos – „Dempsey – Proton Racing“. Jei domitės kino pasauliu, tai Patriko Dempsey vardas jums tikrai bus žinomas, jis čia lenktyniavęs daug kartų, o šiuo metu vadovauja komandai.