„Nors viso pasaulio akys nukreiptos į Ukrainą, kur šiuo metu vyksta karas, reikia įsisąmoninti tai, kad privalome padėti ir tuo pačiu daryti tai, ką mokame geriausiai – nesustoti gyventi. Tai, kad per pirmas registracijos valandas užplūdo dalyvių paraiškos, rodo, kad automobilininkai pasiilgo aktyvių renginių, varžybų ir geros atmosferos, ką garantuoja „Press ralis“, – sako Valdas Valiukevičius, LŽA prezidentas.
Gimusios kaip žurnalistų ralis, šios varžybos išsaugojo „Press“ įskaitą, kurioje varžytis norintys ekipažai turi atitikti vieną sąlygą – pirmasis vairuotojas turi būti žiniasklaidos atstovas. Ypač gausu dalyvių, norinčių varžytis „Sport“ įskaitoje, skirtoje visiems benzingalviams. Be to, šiemet ralio organizatoriai parengė dvi staigmenas: grįžo elektromobilių įskaita su trimis, pagal automobilio galią išskirstytomis, klasėmis, taip pat – klasikinių automobilių įskaita, kurioje bus varžomasi dvejose – „Oldtimer“ ir „Youngtimer“ – klasėse. Norintiems tiesiog gerai praleisti laiką skirta „Turistinė“ įskaita.
V. Valiukevičius pabrėžė ir tai, kad į birželio 3-4 dienomis vyksiantį ralį „telpa“ apie 80 ekipažų, tad jei yra svajojančių apie šias legendines varžybas, verta paskubėti.
„Praėjusių metų patirtis parodė, kad registraciją teko užbaigti anksčiau laiko, mat užsipildė ne šiaip visos vietos, bet teko daliai užsiregistravusių atsakyti neigiamai. Tą buvome priversti padaryti siekdami išsaugoti kokybę ir užtikrinti, kad viskas įvyks laiku, kaip numatyta varžybų protokole“, – akcentavo organizatorius.
Laukia greitos trasos
„Press ralio“ dalyvių šiemet laukia nemažai greitų ir itin kokybiškų trasų, kuriose teks pademonstruoti meistriškumą. Jau tapo tradicija, kad ralio startas numatytas „Best Drive“ autoserviso patalpose Vilniuje, o per dvi ralio dienas varžybų dalyviai aplankys vidurio Lietuvą ir pasieks pajūrį, kur laukia finišas.
Elektromobilių įskaitos dalyviai varžysis kiek kitaip nei tie, kurie važiuos automobiliais su vidaus degimo varikliais. Elektra varomas transporto priemones vairuojantys ekipažai pirmąją ralio dieną aktyviai rungsis trasose tarp Vilniaus ir Kauno, o pajūrį, kur numatyta pirmoji nakvynė, galės pasiekti be laiko ribojimų. Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į regione esančią įkrovos infrastruktūrą.
„Ši įskaita – gera proga ralyje startuoti elektromobilių gamintojų atstovams ir parodyti, kad elektra varomos transporto priemonės yra tinkamos absoliučiai visiems gyvenimo atvejams“, – ragino V. Valiukevičius.
Organizatoriai žada, kad greičio vakarėlis laukia Elektrėnų kartodrome, be to, ir šiemet bus leista išsimatuoti drąsą Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Tuomet „Press ralio“ karavanas pasuks Kėdainių link ir, po varžybų šiame krašte, trauks į Palangą, kur ralio baze tradiciškai taps visų itin pamėgtas ir ypač vertinamas „Atostogų parkas“.
Verta žinoti ir tai, kad „Press ralio“ dieną varžybų dalyviai geriausius laikus bandys užfiksuoti net dvejuose autodromuose: Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro autodrome Kuršėnuose bei Klaipėdoje esančiame Darbo rinkos mokymo centre.
Registruotis į „Press ralį“, vyksiantį birželio 3-4 dienomis, galima „Race Admin“ interneto tinklalapyje raceadmin.eu. Daugiau informacijos skelbiama varžybų „Facebook“ paskyroje „Press rally“.