Yra tik viena sąlyga: technika turi būti sukonstruota preciziškai laikantis saugos reikalavimų ir incidentų atveju nesukelti grėsmės nei aplinkiniams žmonėms, nei pačiam pilotui, rašoma pranešime.
Kaip su šia užduotimi sekasi tvarkytis Lietuvos drifto„Street“ ir „SEMI-PRO“ lygos čempionato dalyviams, įvertino LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius. Pastaruosius porą metų itin daug laiko skiriantis bendravimui su sportininkais ir jiems techniką varžyboms ruošti padedantiems mechanikais, technikos guru pasidžiaugė, kad padėtis pastebimai gerėja beveik visose srityse. Drifteriai nusipelno komplimentų už dėmesį detalėms ir adekvačias reakcijas į pastabas bei rekomendacijas.
„Šonaslydžio automobiliai lyginant su standartiniais modifikuojami gana radikaliai. Pirmiausia dėmesį patraukiančios priekinės pakabos ir vairo mechanizmo mutacijos, leidžiančios itin dideliu kampu pasukti ratus, tačiau kad ir kaip neįprastai jie atrodytų, didesnių bėdų nekelia. Juo labiau, kad drifteriai vis dažniau renkasi ne savadarbes detales, bet pagamintas specializuotose įmonėse. Tarkim Garliavoje veikianti įmonė IRP (IndividualRacingParts) sportininkams siūlo iš tiesų labai kokybiškas pakabos bei kitas detales, kurias renkasi ir aukščiausio lygio šonaslydžio čempionatuose startuojančios komandos.
Kita Garliavoje įsikūrusi įmonė „Twisted Smoke Performance“ gamina variklio „aprengimo“ detales – įsiurbimo bei išmetimo kolektorius, aušinimo sistemas, degalų sistemas ir t. t. Apskritai lietuviškų įmonių, kurių pagrindinė varomoji jėga lenktynių komandų užsakymai, sąrašas maloniai ilgas, oprofesionalumo mūsiškėje automobilių sporto padangėje tikrai daugėja“, – pasakoja E. Janavičius.
LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas, pasakodamas apie kovinių drifto automobilių ypatumus taip pat atkreipė dėmesį į radikalias permainas po variklio dangčiu.
„Kaip taisyklė drifto automobilių ratus suka modifikuotos jėgainės, kurių galingumas siekia 600 – 700 AG. Tai tikrai labai daug, todėl kartais smagračiai, sankabos ar kardaniniai velenai neatlaiko ir detonuoja ne prasčiau, nei rankinės granatos. Turint tai galvoje, būtina įrengti tam tikrus papildomas apsaugas piloto kabinai, kad gedimo atveju jis nenukentėtų“, – teigia E. Janavičius.
Lietuvos drifto„Street“ ir „SEMI-PRO“ lygos čempionato kovas šiais metais rengiančio klubo „SideToSideDriftTeam“ vadovas Darius Jurčiukonis savo ruožtu žada, kad varžybų Druskininkuose metu bus galimybė iš arti pamatyti kuo viena nuo kitos skiriasi lyderių mašinos ir kokią įtaką konstrukciniai sprendimai turi sportininkų rezultatams.