Antras liko 7 iš 8 greičio ruožų laimėjęs Dominykas Butvilas. Vienintelio nesėkmingo, šeštojo, greičio ruožo starte D. Butvilo „Mitsubishi Lancer Evo X“ lūžo transmisijos detalė, dėl kurios automobilis tapo varomas tik trimis ratais. Tai gerokai pasunkino jo valdomumą ir lenktynininkas tame greičio ruože pralošė lyderiu tapusiam V. Žalai pusę minutės. Per likusius du greičio ruožus D. Butvilas pirmos vietos nesusigrąžino.
Po varžybų Vaidotas Žala labiausiai džiaugėsi ne pergale, o tuo faktu, kad jo automobilis liko sveikas, mat lenktynininkas ne kartą buvo išlėkęs iš trasos.
„Man visą laiką teigiamos emocijos, kai finiše sveikas kėbulas. Daug buvo momentų, gąsdinau Žygį, bet kažkaip išlipdavome ant kelio, medžiai pasitraukdavo. Aišku, pralaimėjau Dominykui, nes jis mus į priekį praleido kai patyrė problemų. Esu patenkintas rezultatu, automobiliu irgi, tik reikia dar nemažai treniruotis“, – sakė V.Žala.
D. Jocius rezultatu patenkintas
Deivido Jociaus ir Donato Zvicevičiaus ekipažas liko septintoje vietoje, tačiau tai, pasak lenktynininkų, yra dėsningas rezultatas.
„Mes finiše, o rezultatų, kaip ir kiekvienas kovotojas, norėtume geresnių. Turime realią situaciją, bandome pasikloti kitiems metams, tad šiai dienai esame patenkinti“, – po finišo serviso zonoje kalbėjo D. Jocius.
Jis prisiminė, kad lenktynėse turėjo ne vieną dabar juokingai skambantį incidentą – kurį laiką važiavo be pasikalbėjimo įrangos ir vairuotojas važiavo greičio ruože tokiu tempu, kokiu gali lėkti „iš atminties“. Vėliau keitėsi šalmais su šturmanu, kurį laiką buvo priversti važiuoti atidaru langu ir ryti dulkes.
„Daug mašinų dužo. Tikrai sudėtingas suomiškas ralis ir džiaugiuosi, kad pavyko iki galo nuvažiuoti. Savo klasėje atkovojome antrą vietą ir tuo džiaugiamės“, – kalbėjo lenktynininkas.
R. Šeinausko BMW „sugedo stogas“
Nesėkmė ištiko Renaldo Šeinausko bei Rūšos Krikščiūnaitės ekipažą. Jie šeštame greičio ruože patyrė avariją – apsivertė. Kas tiksliai jam nutiko, pakalbinome R. Šeinauską.
„Buvo motoro problemų – važiuojant jis kartais užgesdavo. Gal keturis kartus tai įvyko viename greičio ruože, ir praradau koncentraciją. Nebe į trasą žiūri, o stebi, kada variklis gęsta. Per motorą sugedo stogas. Sunku koncentruotis važiuoti, kai išeini iš posūkio ir, o, nėra. Viskas“, – apie variklio problemas emocingai pasakojo R. Šeinauskas.