Pernu, Estijoje „Auto24 Ring“ trasoje savaitgalį vyko Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato pirmasis etapas, taip pat ir pirmas 4 valandų ištvermės lenktynių etapas. Startavusi iš 7-os vietos „Lexus Team LT“ po keturių valandų finišo liniją kirto 5-oje pozicijoje, kurią jie iškovojo aplenkę varžovą paskutiniame rate.
„Rezultatas nėra toks, kokio tikėjomės, bet važiuojame su pakankamai senu automobiliu, taigi nėra ko Dievo į medį varyti,“ – po varžybų sakė lenktynininkas Artūras Mrazauskas leisdamas suprasti, kad komandos tikslas – pergalės.
Kartu su juo pamainomis važiavę Darius Baltramiejūnas ir Dainius Kablys turėjo kovoti su smulkiais „Lexus IS F“ kaprizais – dėl blogo padangų pasirinkimo delsiančios automatinės pavarų dėžės, greičio trūkumu tiesiosiose.
Tai, jog automobiliui karts nuo karto prireikia dėmesio, nieko keisto, mat standartiniais mazgais aprūpintu automobiliu be didesnių modifikacijų „Lexus Team LT“ važiuoja jau nuo 2011 metų. Penki iš eilės lenktynių sezonai sportišku, bet kasdienėms kelionėms sukurtu automobiliu išties geras patikimumo rodiklis. Tačiau rimtas perkrovas patiriančiai standartinei technikai turi kažkada ateiti remonto valanda.
„Lexus Team LT“ jos nelauks. Jau kitame Baltijos šalių ištvermės lenktynių etape žada startuoti nauju automobiliu. Ir tai taip pat bus „Lexus IS F“. Toks pats, kokiu komanda važiuoja dabar, tik naujesnis, tobulesnis ir geresnis. Ši technika komandai „prilipo“ – sunki, bet galinga, greita, paklusni ir svarbiausia – patikima.
Nauja technika turės varžytis prieš vis galingesnius ir jau tokias ilgas lenktynes sugebančius atlaikyti dyzelinius automobilius, kurie iššvaisto mažiau laiko sustodami pildytis degalų. Būtent dyzelinu varomi automobiliai lenda į lyderių pozicijas ilgų nuotolių lenktynėse. Štai iš savaitgalio 4 valandų lenktynėse Estijoje pirmos ir antros vietos nugalėtojai važiavo dyzeliniais automobiliais, o pirmajame dešimtuke jų buvo net 7.
Bet „Lexus Team LT“ neketina iškeisti 5 litrų V8 variklio garso ir traukos į juodus dūmus iš išmetimo vamzdžio. Jie tikisi, kad naujasis komandos „Lexus IS F“ su tam tikrais patobulinimais leis varžytis ir su dyzelinius agregatus turinčia modernia lenktynių technika. Sekundes trasoje taupyti padės gamyklinė degalų padavimo sistema ir variklio valdymo kompiuteris, dėl ko nebetrūks galios. Mažesnis svoris ir patobulinta važiuoklė pagerins valdymo savybes.