„UpHill Pro“ konfigūracija yra greita, didelio tikslumo ir susikaupimo reikalaujanti trasa. Sekundę pramiegotas startas gali reikšti praloštą porinį važiavimą, o per didelis žvalgymasis į veidrodėlius – skrydį į trasos išorėje esantį griovį, kuris kol kas be nuostolių nepaleido nei vieno. Nemažą vaidmenį čia lošia ir pasirinktos padangos bei arklio galios – jeigu pirmieji du trasos trečdaliai yra lygumoje, tai „Ąžuolo“ posūkis ir trasos finišas dalyvius pasitinka su stipriu paaukštėjimu, kuris ne tik kankina bolidų variklius, bet ir neleidžia itin greitai pabėgti dėl jau perkaitusių galinių padangų.
2014-aisias šioje trasoje karaliavo Mantas Kulvinskas, tą kart į Lietuvą pirmasis atsivežęs „magiškomis“ pramintas „Achilles“ padangas, leidusias slysti šonu ir toliau bėgėtis. Šiemet šis techninis pranašumas magiško skirtumo nesuteiks, tad tiek Mantui, tiek kitiems dalyviams teks ieškoti naujų sprendimų.
Vienas iš jų tiesiog klasikinis – treniruotės. Jomis šį savaitgalį užsiimti bandė didesnė dalis lyderių: 2014-ųjų metų naujokas Aurimas Vaškelis kartu su daugkartiniu Lietuvos „drifto“ čempionu Andriumi Vasiliausku dūmais padangas vertė Kazlų Rūdoje. Sparčiai tobulėjantis „PRO“ lygos naujokas, „Ukmergės ASK“ pilotas Benediktas Čirba, stumdėsi žemesnės lygos varžybose, jam kompaniją palaikė ir Klaipėdos „Drift Devils“ ekipa. Tuo tarpu „drifto“ karalius Andrius Čibirka toliau tęsė sukibimo paieškas ir dar labiau patobulino savo galinę važiuoklę. Panašių modifikacijų ėmėsi „Republic – NP Team“ lyderis Povilas Lencevičius.
Toks gana tylus ir kone paslapčiomis atliekamas pasiruošimas byloja, jog pilotai atsakingai ruošiasi šeštadienio renginiui – tą patį patvirtina ir Kačerginės „Nemuno žiedo“ rezervacijų knyga, kurioje jau šiokiadienio vakarais rezervuojamos treniruočių valandos su prierašu – „UpHill“.
Kas verčia paprastai atsipalaidavusius ir nerūpestingus „drifterius“ taip atsakingai ruoštis? Šiemet vyks tik penki „PRO“ lygos etapai, o tai reiškia, jog norint siekti titulo, dalyvavimas juose visuose yra būtinas.
Ketvirtasis ir penktasis čempionato etapai vyks kartu su Rytų Europos „drifto“ čempionatu ir „Drift-Allstars“ varžybomis. Šie bendri renginiai yra ypač rizikingi Lietuvos pilotams, nes važiavimai vyksta kartu su užsienio svečiais – tiek poriniai, tiek ir kvalifikacija, tad pastarojoje neparodžius gero rezultato, net ir atskirai skaičiuojamoje Lietuvos „drifto“ čempionato įskaitoje didelio kiekio taškų tikėtis bus daugiau nei naivu.
Trumpai tariant – šių metų „Autoplius“ Lietuvos „drifto“ čempionatas yra sustiprėjęs ir vien tik talento ir sėkmės čia nebeužteks – komandos ir pilotai bus priversti kurti strategijas bei itin atsakingai paruošti savo techniką, nes bet koks gedimas gali visiškai sujaukti viso sezono rezultatus.