Šiųmetinio ralio pradžia rugsėjo 16-ą, finišas – 23-ąją, varžybos trunka net aštuonias dienas, per kurias sportininkai su įvairiomis transporto priemonėmis įveiks beveik 2,5 tūkst. km, iš kurių didžioji dalis, net 1715 km, bus greičio ruožai. Tai verčia surimtėti visus dalyvius: net pirmąją dieną lenktynininkai turės nuvažiuoti 213 kilometrų, iš kurių 189-i bus greičio ruože ir tik 24 – pervažiavimo. Antrąją, paliekant starto bivaką Albenoje, leidžiantis į pietus, iki Primorsko, sportininkai lenktyniaus net 357 km ruože, per dieną įveikiant 462 kilometrus.
Sportininkai nakvos 3-juose skirtinguose bivakuose Juodosios jūros pakrantėje.
Kaip ir daugumoje ralio reido tipo varžybų, navigacija vyksta naudojantis kelio knyga (roadbook). Lietuvoje nei vieni motociklų lenktynių organizatoriai nerengia lenktynių, kuriose būna naviguojamasi šiuo būdu.
Ralyje dalyvauja lenktyninkai ne tik su motociklais, bet ir su keturračiais, bagiais, automobiliais ir jau trečius metus – sunkvežimiais.
Šiais metais ralyje iš viso varžysis 110 sportininktų iš 15-os šalių.
Tomas ir Irmantas ralio reido varžybose nebe naujokai – jie yra sėkmingai įveikę „Breslau“ ir „Tuareg“ ralius. Abu sportininkai startuos su KTM markės motociklais – Irmantas su specialiai paruoštu raliui KTM 450 EXC-F, o Tomas su vienu iš dviejų Lietuvoje esančių „KTM 450 Rally“ –tokiu pačiu, kokiu KTM lenktynininkai eilę metų laimi sudėtingiausią pasaulyje Dakaro maratoną.
Tomui – tai pirmosios lenktynės šiuo motociklu, jis tai laiko papildomu iššūkiu. Abu lenktynininkus lydi du mechanikai, vienas iš jų – KTM atstovybės Lietuvoje serviso vadovas.