4675 m ilgio Barselonos trasoje vyko „Mitjet International“ serijos treniruočių diena. Lietuviai pasirinko komandos „MV2S Racing“ automobilį „Mitjet 2l“ su BMW markės apdaila. Anot komandos „EG/PX“ vadovo Egidijaus Gutaravičiaus, „Mitjet 2l“ – nesudėtingai valdomas automobilis, puikiai tinkantis susipažinti su aukščiausio lygio auto sportu.
„Automobilis elementarus – rėminė konstrukcija, stiklo pluošto audinio kėbulas, sekvencinė pavarų dėžė, pavaros jungiamos į priekį ir atgal, be ABS ir kitų važiavimą lengvinančių sistemų, pagamintas Prancūzijoje. „Mitjet 2l“ manevringas, nėra itin greitas, tad tiek treniruočių, tiek lenktynių metu verda atkakli vairuotojų meistriškumo kova“, – sako E. Gutaravičius.
„Mitjet International“ vyksta Prancūzijoje, Italijoje ir Beniliukse. Varžybose dalyvauja iki 50 dalyvių su vienodų techninių reikalavimų automobiliais – tokia pati variklio galia, to paties modelio padangos. Lenktynių nugalėtoją lemia vairuotojų meistriškumas, tad svarbu gerai žinoti trasą, automobilio galimybes ir išvengti didelių klaidų.
2021 m. „Ligier“ Europos serijos lenktynėse sezoną važiavęs E. Gutaravičius sako, kad būtų visai smagu kuriais metais „Mitjet International“ serijoje startuoti.
„Mūsų abiejų su Evaldu treniruočių sesijos rezultatai iš bendro konteksto neiškrito, tad būtų įdomu dar pasiruošus šiose lenktynėse ir sudalyvauti“, – sako komandos „EG/PX“ vadovas Egidijus Gutaravičius.
Ir treniruotėse pasitaiko incidentų, o jie trasoje dažniausiai kainuoja ne pigiai. „Viename Barselonos trasos posūkių kartu treniruotėse važiuojantis Porsche automobilis galimai neteisingai paskaičiavo kampą ir rėžėsi į dureles. Gerai, kad pataikė tik į plastikus, tad tai nesutrukdė tęsti treniruočių“, – prisimena Egidijus Gutaravičius.
Artimiausias „Mitjet International“ lenktynių etapas – rugpjūčio 28-30 dienomis Barselonos „Trasa Catalunya“ trasoje.
2020 m. „Mitjet International“ bendroje sezono įskaitoje nugalėtoju yra tapęs ir lietuvis Povilas Jankavičius su „Arctic Energy“ komanda.