Po intensyvios pasiruošimo programos, bei sėkmingo starto „4x4 Perimetro“ varžybose, ekipažas su nekantrumu laukia galimybės išbandyti visiškai nepažįstamas Italijos trasas, o savo pirmąją dieną varžybose pradėjo nuo ratų keitimo procedūrų.
„Pirmąją dieną savo pirmosiose varžybose praleidome prakaituodami ir dėl to kaltas ne tik 35 laipsnių karštis, kuris šiuo metu skriaudžia Italiją, – šypsodamasis pasakoja komandos vadovas Linas Ramoška. – Kadangi startuojame Italijos čempionato įskaitoje, kurios taisyklės aprašytos tik italų kalba, teko truputį pasinervinti, kol buvo užtikrinti, jog viską atlikome taip, kaip teisėjai nori. Kalbos barjeras čia yra tikras faktorius, automobilio dokumentai yra senovinio pavyzdžio, o per pastarąjį mėnesį mes dar atlikome visą pluoštą modifikacijų, kurios pasaulio čempionate yra savaime suvokiamos, o kaip į jas pažiūrės vietiniai techniniai teisėjai – klausimas. Šis startas mums labai svarbus, tad bent jau man teko kiek pasinervinti, tačiau dabar viskas gerai ir galiu pradėti jaudintis dėl penktadienio ryte laukiančio bandomojo greičio ruožo.“
Laiką tarp patikrų, kurio tradiciškai buvo tikrai daug, kolektyvas nusprendė panaudoti praktinių įgūdžių formavimui ir užsimaukšlinę šalmus, treniravosi keisti automobilio ratus. Faktiškai visa varžybų trasa išdėliota išdžiūvusios upės vagoje, tad šansų rasti aštrių akmenų ir prakirsti padangą tikrai yra. „Dessert Warrior“ automobilyje, kuriuo startuoja ekipažas, kaip ir lietuviams pažįstamame „Toyota Hilux“ yra sumontuotos hidraulinės kojos, tačiau jos gerokai plonesnės, tad norint jomis sėkmingai pasinaudoti, reikia saugoti automobilį nuo nuslydimo į šoną.
„Čia nėra „Toyota“ ir šis automobilis tikrai nėra pats naujausias, naudojami hidrauliniai cilindrai yra ploni, tad su „kojomis“ reikia elgtis labai atsargiai – neteisingas judesys, cilindras palinks ir tada jau turėsime didelę problemą, – pasakoja komandos inžinierius Darius Biesevičius. – Tada net ir norėdami lengvai jų nesutrauksime, o važiuoti su išsikišusiu vamzdžiu taip pat nebus lengva, todėl ekipažas šiandien ir lieja prakaitą, kad įprastų būti atsargūs ir ištikus bėdai su padanga, neprisidarytų didesnių problemų.“
Po daugiau kaip valandos treniruočių, Aisvydui ir Edvinui rato keitimas vidutiniškai užtrunka apie dvi minutes – tai du kartus ilgiau, nei pasaulio taurės vairuotojų vidurkis, tačiau šiuo metu sau keliamam tikslui finišuoti tai didelės įtakos nedarys, o laiko patobulėti ir priprasti prie beveik 50 kilogramų sveriančių ratų kilnojimo Italijos trasos šansų tikrai suteiks.