Kadangi varžybos dėl ketvirtadienį įvykusios tragiškos nelaimės buvo sutrumpintos, organizatoriai rezultatus skaičiavo pagal ankstesnių dienų dalyvių pasiekimus. Skaičiuojant galutinius rezultatus buvo pritaikyta „N-1“ taisyklė.
Tai reiškia, kad vienas blogiausias laikas iš visų dienų nebuvo traukiamas į galutinį dalyvio rezultatą.
Nors po trijų dienų „Crossover“ įskaitoje lyderiavo Adomas Gančierius, bet sustabdžius varžybas ir suskaičiavus du geriausius dalyvių rezultatus, ant aukščiausio laiptelio žengė šveicaras Reto Pircheris.
„Antra vieta – labai gerai. Tai aukštas pasiekimas, nes tai pirmas kartas šių varžybų istorijoje, kai „CFMOTO“ keturratį vairuojantis dalyvis lipa ant podiumo. Aš manau, kad jei nebūtų įvykusi ta nelaimė ir būtų buvę viskas taip ir toliau, tikėtina, kad šveicarą būčiau aplenkęs ir laimėjęs. Šveicaras nebuvo nepagaunamas. Važiavome su juo praktiškai kartu, kovojome. Manau, kad būtų pavykę. Bet būtų, kas būtų.
Esu laimingas laimėjęs antrąją vietą. Dėkoju komandai, mechanikams, rėmėjams. Be jų viso šito darbo nebūtume padarę. Motociklu esu maloniai nustebintas. Tokiose vietose, kur kitų motociklai lūžta, su šiuo važiuoji kaip su tanku. Jokių minčių, kad jis gali sugesti. Atlaikė tikrai užtikrintai.
Pirma diena buvo man sunkiausia. Startavau iš vidurio, todėl turėjau daug darbo lenkiant kitus. Antrą dieną buvo labai daug greičio. Na, o trečia diena buvo sunkiausia technikai. Varžybos labai smagios ir labai gaila, kad jos netikėtai sutrumpėjo“, – sakė „Motorider Racing Team“ lenktynininkas Adomas Gančierius.
Taip pat antrąją vietą „Adventure“ įskaitoje iškovojo „CFMOTO Z1000“ motobagiu lenktyniavęs Antano Kanopkino ir Petro Šiaučiūno tandemas. Ekipažas dar prieš startą deklaravo, kad jokių ambicijų lipti ant podiumo nepuoselėja ir į Rumuniją vyksta su kita misija – vienose sunkiausių bekelės varžybų patikrinti jų motobagio galimybių ribas ir išsiaiškinti visas silpnas vietas.
„Atvažiavome be jokių lūkesčių, niekam nieko nežadėdami, ir po pirmos dienos pamatėme, kad su šita technika galima važiuoti. Reikia tik išmokti ją iki galo saugoti ir suvaldyti. Kai kurias klaidas mes padarėme, kai kuriuos techninius dalykus išsiaiškinome važiuodami, kas lūžta ir genda. Juos patobulinę judėsime toliau. Ir kitą kartą išgirdę diržo cypimą iškart jį keisime, o ne važiuosime iki galo.
Visos dienos buvo savotiškai sunkios. Važiavimui gal lengviausia buvo vakar diena. Greita diena. O pirmos dvi buvo technikos daužymo ir laužymo dienos. Padaužėme dugno apsaugą, padangą pradūrėme, reduktorių sudaužėme. Tai gedimai, kuriuos daugiau ar mažiau lėmė trasos charakteristikos.
Sekantis iššūkis – „Breslau“ ralis. Iki to laiko turėsime iki galo išmokti dirbti su navigacija, susipažinti su kelio knyga. Ten kiti išbandymai laukia ir technikos. Ten daug kilometrų, smėlis ir didelis karštis.
Taigi, šiemet pagavome tą Rumunijos vilką ir džiaugiuosi, kad stovime ant podiumo. Prieš startą netikėjau, kad technika atlaikys. Nuoširdžiai sakau, nes esu čia dalyavęs su keturračiu. Bet po pirmos dienos pamatėme, kad viską galima padaryti“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Antrają vietą „Extreme“ klasėje iškovojo ir dar vienas lietuvis – Mindaugas Lelys. Jis nusileido tik Didžiosios Britanijos atstovui Steve`ui Atkinsui. Trečią vietą laimėjo švedas Fredrikas Backas.
Po apdovanojimų ceremonijos „CFMOTO Hunt The Wolf“ varžybų organizatorius Oliveris Renzleris pranešė dvi naujienas. Pirmoji – ne visai džiugi. Po dešimties metų partnerystės su varžybų vardo partneriu „CFMOTO“ gali tekti išsiskirti, mat baigiasi kontraktas. Pasak organizatoriaus, varžybos būtų organizuojamos tik radus naują stiprų partnerį.
Kita naujiena – jei partneris ir atsirastų, trylika metų Rumunijoje vykusios varžybos būtų rengiamos kitoje šalyje. Oliveris Renzleris užsiminė, kad tai galėtų būti Serbija arba Marokas.