Kaip ir vakar dienos varžybose, vyravo labai sudėtingos sąlygos. „Greičio ruože buvo didelė koncentracija riedulių, gilių brastų ir stačių šlaitų, kuriais važiuojant buvo sunku neapvirsti. Taip pat teko brautis siauromis trasomis bei nesibaigiančiomis pelkėmis, vienoje iš kurių mūsų automobilis pavojingai pasviro ir jo stogas kyšojo vos per sprindį. Tačiau viskas baigėsi gerai“, – po finišo teigė B.Vanagas.
Lenktynininkas minėjo, kad šis greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias iš iki šiol matytų. Vis dėlto susitvarkę vakarykščius technikos gedimus jie galėjo toliau vystyti aukštą tempą. Be smulkių techninių problemų neapsieita ir ketvirtadienį. Sugedus automobilio starteriui, teko nelengva užduotis: ilgiau nei valandą trukusiame greičio ruože neužgesinti variklio. Pasak B.Vanago, iki šiol vykusiuose ruožuose tekdavo užgesti ir po dešimt kartų, tačiau šįkart viskas pasisekė ir tokia problema jiems nesutrukdė būti greičiausiems.
B.Vanagas pasidžiaugė, kad su šturmanu Š.Palioku sekasi dirbti išties gerai, ekipažas operatyviai išsprendžia lenktynių metu kilusius sunkumus. Nors komanda dar nėra labai pavargusi, automobilis po truputį pradedamas tausoti, juolab kad jaučiamas maratono finišas.
Ketvirtadienio greičio ruože lietuviai iš viso sugaišo 1 valandą 16 minučių 7 sekundes. Artimiausi varžovai su „Toyota“ Aleksejus Sergejevas ir Aleksejus Korotkajevas trasą įveikė per 1 val. 24 min. ir 34 sek., o treti liko Aleksandras Javtusenka ir Konstantinas Deksnys su „Land Rover“ (1 val., 34 min., 55 sek.).
Po ketvirtadienio varžybų B.Vanago ir Š.Palioko atstovaujama „Mezon Offroad Team“ ekipa pirmauja TR1 klasėje. Lietuvių laikas – 9 valandos, 15 minučių ir 34 sekundės. A.Sergejevas su A.Korotkajevu iš viso užtruko 10 val., 27 min., 16 sek., o Aleksejaus Martinovo bei Aleksejaus Lagutkino ekipažo („Land Rover Defender“) laikas – 11 valanda, 14 minučių ir 10 sekundžių.
Iki „Ladoga Trophy 2010“ maratono finišo liko dvi dienos.