Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai prieš naujojo lenktynių sezono startus treniravosi Estijoje

Kai visa Lietuva maudėsi saulėje, „Flameris Racing-ENEOS“ komandos lenktynininkai liejo prakaitą apsiniaukusioje Estijoje ir ruošėsi ateinančio savaitgalio startams labai skirtingose varžybose.
„Flameris Racing-ENEOS“ treniruotės Pernu trasoje
„Flameris Racing-ENEOS“ treniruotės Pernu trasoje / Komandos nuotr.

Šeštadienį Mantas Mikuckas taps pirmuoju lietuviu, debiutavusiu BMW 325 taurės varžybose, o Karolio Raišio — dukart Lietuvos ralio čempiono 2WD grupėje, laukia startas Baltarusijos ralio čempionato etape.

Be M. Mikucko ratus Parnu trasoje, kur vyks pirmasis šiemet BMW 325 taurės etapas, suko ir didžioji dauguma būsimų Manto konkurentų. Jie, kaip niekur kitur, ragino pasitempti lietuvį.

Komandos nuotr./„Flameris Racing-ENEOS“ treniruotės Pernu trasoje
Komandos nuotr./„Flameris Racing-ENEOS“ treniruotės Pernu trasoje

„Lygis tikrai aukštas, lenktynininkai jauni, ką tik persėdę iš kartingų, todėl aštrūs ir greiti. Tikrai nebus lengva“, — sakė lenktynininkas.

M. Mikucką nustebino ir dalyvių profesionalus požiūris į sportą. Komandų inžinieriai renka kompiuterinius duomenis, atskirai matuoja laikus. Mono klasėje, kur visi automobiliai teoriškai yra identiški, detalės lemia labai daug.

„Nenorėjau varžytis „arklio galiomis“, manau, kad būtent tokiose lenktynėse, kur visi automobiliai vienodi, geriausiai ir tobulėjama. Kol kas dar trūksta poros sekundžių iki lyderių, bet mes jas rasim“, — sakė M. Mikuckas.

M. Mikuckui šios treniruotės buvo būtinos. Tai buvo pirmas rimtas susipažinimas su automobiliu, lenktynininkas prisiminė Parnu trasos posūkius, bet ir K. Raišys atvažiavo ne tik gerai praleisti laiko.

Tarp ralio ir žiedinių lenktynių yra daugiau skirtumų, nei galima suskaičiuoti, bet K. Raišys rado vietų, kuriose gali pasisemti naudingų dalykų.

Pinigus ir laiką pirmiausia reikia skirti treniruotėms, o ne kišti į automobilį

„Atvažiavau čia pabudinti smegenų ir lenktynininko įgūdžių po žiemos. Svarbus kiekvienas nuvažiuotas kilometras. Tiek mano, tiek Manto automobilius dar galima tobulinti, bet manome, kad pinigus ir laiką pirmiausia reikia skirti treniruotėms, o ne kišti į automobilį“, — sakė K. Raišys. 

Nors K. Raišys į Estiją atvyko su standartiniu BMW E36 automobiliu, bet nebuvo tik statistas trasoje.

„Nustebau, kad tik toks nedidelis laikų skirtumas nuo sportinių automobilių. Buvo smagu, ir visai pigu. Vieno dujų bako užteko atvažiuoti į Estiją ir pusę dienos ten sukti ratus“, — juokėsi „Flameris Racing-ENEOS“ komandos lenktynininkas.

K. Raišys nenori, kad jo ralio varžybų geografija šiemet apsiribotu vien tik startais Baltijos šalyse. Jo žemėlapiai driekiasi ir į kitas šalis.

„Šiemet sieksiu pamatyti daugiau pasaulio. Būtų idealu išvažiuoti į asfaltinius ralius Prancūzijoje, Lenkijoje ar Vokietijoje. Tai visai kitokios varžybos, nauja patirtis“, — sakė lenktynininkas. 

VIDEO: „Flameris Racing-ENEOS“ komandos testai Pernu trasoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai