Lietuviai – treti „24h series” lenktynių Europos čempionato bendroje įskaitoje

„Juta Racing” pakilo į trečią vietą „24h series” lenktynių Europos čempionato bendroje įskaitoje, o komanda pirmose, 24 valandų trukmės varžybose Barselonoje, praeitą savaitgalį užėmė 7 vietą, rašoma pranešime.
„Juta Racing”
„Juta Racing” / Komandos nuotr.

Lenktynėse bei čempionate dalyvavo ir „RD Signs Šiauliai“, GTX divizione užėmę 2-ąją vietą.

„Tai buvo pirmosios 24 valandų lenktynės mūsų komandai. Tiek lenktynininkai, tiek mechanikai, tiek kiti komandos nariai atidavė labai daug jėgų, už ką esu be galo dėkingas jiems. Iškovota septinta vieta Barselonoje, tik patvirtino, kad lietuviai tampa vis pajėgesni varžytis su pasaulio elitu ir taip garsinti Lietuvą“, – sako vienas „Juta Racing“ įkūrėjų ir pilotų Jonas Gelžinis.

Anot jo, Barselonoje savaitgalį vykusios 24 val. trukmės varžybos buvo ypatingai vertingos komandai, tad į jas vyko su siekiu įgauti naujų žinių.

„Tai buvo pirmasis mūsų debiutas, kurį vertinu pakankamai gerai. Nepaisant to, kad dalyvavome pirmą kartą, karštomis oro sąlygomis, mums pavyko pademonstruoti tai ką mokame geriausiai – greitį, taktiką ir prasiveržimą į lyderiaujantį atrankose penketuką. Kiek vėliau, gavome pamokas, kurias jei būtume žinoję ankščiau, būtume pasiekę neabejotinai geresnius rezultatus, tačiau – juk ne viskas iš karto“, – sako jis.

„Juta Racing“ iškovotą septintą vietą Barselonoje lenktynininkas vertina itin aukštai, nes žinios ir patirtys, kurias komanda įgavo, prilygina dešimtukui.

„Į Barseloną atvykome turėdami šimtus klausimų, kurių atsakymus rinkome visas dienas trasoje. Tad jei nuvykome į ten, būdami absolventai, grįžome magistrais, kurie jau dega noru grįžti ir tęsti tai ką geba geriausiai“, – sako jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis