Lietuvių debiutas „Ligier“ Europos serijoje žada konkurencingą sezoną

Praėjusį savaitgalį Barselonoje kartu su Europos Le Mano serijos sezonu prasidėjo ir „Ligier“ Europos serijos lenktynės. Jose po „Arctic Energy Racing“ komandos vėliava startavo ir du lietuviai: Egidijus Gutaravičius bei Povilas Jankavičius. Nors pirmosios varžybos be testų su naujais automobiliais vyrams nebuvo lengvos, lietuviai jau dėlioja planus, kaip kituose etapuose kovoti dėl podiumo.

Vienoje komandoje startavo du lietuviai

„Ligier“ Europos serijos lenktynės – žingsnis Le Mano link. Jos vyksta kartu su Europos Le Mano serija tarsi apšildančios lenktynės. Visi dalyviai važiuoja identiškais prancūzų sportinių automobilių gamintojo „Ligier“ modeliais išskirstytais į dvi klases ir varžosi valandos trukmės lenktynėse. Komandoje – du pilotai, kurie važiuoja po valandą lenktynėse.

Šiemet čia nusprendė lenktyniauti ir daugkartinis Baltijos šalių žiedinių lenktynių nugalėtojas Egidijus Gutaravičius. Jis turėjo lenktyniauti kartu su Sergėjumi Egorovu, tačiau pasikeitus planams lenktynėse Sergėjų pakeitė kitas lietuvis, turintis patirties tokio tipo mono serijų lenktynėse Povilas Jankavičius.

Lietuviai į Barselonos trasą atvyko nežinodami ko tikėtis. Pasiruošimui ir testams sutrukdė pandemija, tad prie starto jie stojo net gerai neišbandę ir nesusireguliavę „Ligier JS2R“ automobilio. Nepaisant to, Egidijus ir Povilas neblogai atsilaikė kovoje su kitais sportininkais.

Lenktynės vienodais automobiliais užtikrina nuožmią kovą

„Pačios lenktynės buvo įdomios. Antrame važiavime teko nuožmiai kovoti su Alanu Bucheriu. Geras 15 minučių tiesioginė transliacija rodė vien tik mūsų kovą. Man daugiau teko gintis, iki kol prieš vieną posūkį jis vėliau stabdė ir pralindus į šoną jau teko jį praleisti. Pačios lenktynės – labai atraktyvi serija, kurioje važiuojama vienodais automobiliais. Tad kova gana artima, tereikia gerai susireguliuoti mašiną“, – po lenktynių komentavo E. Gutaravičius.

„Ligier“ serijoje yra dvi techniškai identiškų automobilių klasės. Egidijus Gutaravičius ir Povilas Jankavičius važiavo JS2 R modeliais. Tai išskirtinai lenktynėms sukurti automobiliai, turintys stiklo pluošto kėbulą ir sveriantys vos toną. Jie turi 330 AG pasiekiantį V6 variklį ir pasižymi gyvybingumu. Automobiliuose nėra nei traukos kontrolės, nei ABS, tad visą darbą reikia daryti patiems lenktynininkams.

Iki geresnio rezultato trūksta treniruočių

Egidijus su Povilu du važiavimus baigė atitinkamai 5-oje ir 7-oje pozicijose. „Ligier“ serijos naujokai mano turintys potencialo sezono eigoje prasibrauti ir iki podiumo, tačiau tam dar reikia padirbėti tiek su savimi, tiek su automobiliu.

„Pamatėme konkurentus. Pirmi du vaikinukai labai greiti, o kiti – panašaus lygio. Šiandien galvoti apie podiumą dar anksti, bet manau, kad turime link jo judėti. Neturėjome laiko ne tik susikalibruoti automobilio, bet ir prie jo priprasti. Man trasoje jis pasirodė per daug linkęs į slydimą, be to, sėdynė nepatogi. Norėtųsi turėti dieną kitą trasoje jo reguliavimui, treniruotėms. O tada, tikiuosi, jau galėsime kovoti dėl aukštesnių pozicijų“, – kalbėjo Egidijus Gutaravičius.

„Ligier“ Europos serijos sezonas susideda iš 6 varžybų, tad Lietuviai dar turės laiko tiek automobilio reguliavimui, tiek pripratimui. Kitos lenktynės – gegužės 14-15 dienomis Austrijoje, „Red Bull Ring“ trasoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų