Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių desantas Tuarego ralyje: sulaužyti ratai, A.Gelažninko pergalė ir A.Nečiūno podiumas

Šeštadienį Alžyre finišavęs Tuarego ralis Lietuvos motociklininkams buvo dosnus išbandymų. 15min jau rašė, kad pačioje jo pradžioje Aidas Bubinas iš kovos pasitraukė dėl techninių kliūčių, o Irmantas Bražiūnas nutraukė lenktynes dėl skausmų. Kiti trys motociklininkai tęsė varžybas Sacharos smėlynuose. Per 7 dienas lietuviai įveikė apie 1500 km.
Lietuviai 2019 m. Tuarego ralyje
Lietuviai 2019 m. Tuarego ralyje / Asm. archyvo nuotr.

Geriausiai sekėsi Arūnui Gelažninkui. Jis jau nuo trečios ralio dienos neužleido lyderio pozicijų „Pro“ klasėje. Ir netgi techninis gedimas – lūžusi galinė motociklo žvaigždė – nesustabdė Arūno. Jis didele persvara iškovojo nugalėtojo titulą. Rezultatų lentelę rasite čia.

Asm. albumo nuotr./Arūnas Gelažninkas nugalėjo Tuarego ralyje
Asm. albumo nuotr./Arūnas Gelažninkas nugalėjo Tuarego ralyje

Andrius Liškus „Motorbike Pro“ klasėje užėmė 35-ą vietą.

Arūnas Nečiūnas antrąją vietą iškovojo „Expert“ klasėje. „Labai džiaugiuosi rezultatu, tai mano debiutas Afrikos raliuose. Šis buvo labai sudėtingas ir greitas, bet tuo pačiu labai puikus. Ačiū visiems palaikiusiems mane“, – rašė A.Nečiūnas po finišo. Jis ypatingai dėkojo Arūnui Gelažninkui – už motyvaciją.

Komentarai ir emocijos po finišo

„Tuarego ralis yra puiki treniruotė prieš Dakarą. Trasos labai įvairios, labai daug kopų, smėlio, akmenų. Buvo tikrai konkurencingų sportininkų, kurie neleido atsipalaiduoti. Stengtis reikėjo kiekvieną dieną. Kasdien turėjau mažų nesklandumų. Tai neleido man pirmauti nuo pat pirmos dienos. Paskutinė diena buvo ideali, esu laimingas“, – sakė Arūnas Gelažninkas.

„Pirmas dvi dienas labai džiaugiausi raliu. Trečia dieną netikėta duobė pakeitė mano važiavimo stilių... Bet vis tiek džiaugiausi, kad mūsų čia daug, net penki. Tad, jei vienas iškrito, kiti tęsė kovą. Džiaugiuosi, kad nusprendžiau toliau nevažiuoti, nes susigadinti sveikatą iki galo nebūtų protinga“, – komentavo Irmantas Bražiūnas.

„Man sekėsi visai neblogai, nors lenktyniauti buvo sudėtinga ir sunku. Važiavau stengdamasis neprarasti nei motociklo, nei sveikatos. Pats ralis buvo labai įdomus ir įvairus: smėlis, kalnai, akmenys, kopos.Gal tik maistas galėjo būti kiek geresnis. Bet šį ralį užskaitau ir tikiuosi čia sugrįžti“, – sakė Arūnas Nečiūnas.

„Liūdna, kad antra diena palaidojo mano galimybes kovoti dėl vietos dešimtuke ar penkioliktuke – supyliau ratus į akmenį, važiuodamas 120-130 km/val. Už tai gavau 20 val. baudos. Tačiau laižomės žaizdas, mokomės iš klaidų. Ralis baigėsi, ralis tęsiasi – startuosime Breslau ralyje“, – žadėjo Andrius Liškus.

„Gaila, kad nepasisekė. Tačiau mano padaryta klaida, kainavusi man ralį nebuvo dėl patirties stokos. Tiesiog šįkart nepasisekė. Pirmą dieną finišavau septintas, atsilikęs tik 8 sek, nuo šeštos vietos. Bet tos sekundės nieko nereiškia, nes kokias 5 min. užtrukau, nes kopose buvau sustojęs padėti kitam dalyviui – jam baigėsi degalai. Taigi raliuose tos kelios sekundės ar minutės nieko nereiškia. Taigi antrą dieną pirmame trečdalyje buvau penktas. Neoficialiai važiavau antras paskui Arūną. Tačiau, likus 30 km, nusiverčiau nuo kopos ir man ralis baigėsi.

Tikrai norisi čia sugrįžti. Norėjau pasitikrinti kopose. Nes teko pradėti nuo Breslau, bet ten landšaftas kaip Lietuvoje, tik navigacija sunki. Taigi iki pilno komplekto man trūko tik kopų.

Jei ne ta nelemta klaidelė, manau, būčiau dešimtuke“, – pasakojo Aidas Bubinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai